Reply on: Andreas.Papak #201779:
Na Slovensku takú už máme. Na trati ŽSR 160 Zvolen - Košice sa nachádzajú také úseky. Napr. Rožňava - Dvorníky. A myslím si, že dvojkoľaj ti skôr zväčší kapacitu ako elektrifikácia. Tá ti za určitých okolností dokáže zrýchliť prevádzku (a samozrejme je tu významný ekologický faktor), čo tiež dokáže zväčšiť kapacitu no nie tak ako "plný profil".
Asi začnem počítať cestujúcich v špičke a upozorním vodiča keď bude mať prekročenú kapacitu
810zssk
- spravia to ZSR ako komercnu investiciu, pricom si vypocitaju predpokladanu navratnost investicie a usudia ze je to primerane vyske investicii
- ZSR zistia ze komercne sa to neoplati, ale stat usudi ze tam chce viac vlakov a teda do toho treba investovat v ramci verejneho zaujmu a potom to proste zadotuje
Reci o nakladnej doprave mimo nie su, je jej tam dost vela.