Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #198023:
Ak by som používal MHD LEN na cesty do práce a z práce, tak pri využití štvorcestného 60-minútového lístka ťa to vyjde v priemere na 0,825 * 2 * 21 = 34,65 EUR mesačne, takže tam je ešte tučný priestor na zdražovanie PCL ? .
Reply on: S499.1023 #198050:
pisal som uz aj v druhom prispevku.
Ja nenravim, ze tato cenova politika je zvolena pre DPB spravne. Ale robi sa to tak bezne. Aby sme sa netvarili, ze je to nejaky novotvar "ekonomickej teorie" DPB.
To ci je tato politika uspesna, vhodna, efektivna je uz inou vecou, viac ci menej (ne)vhodnou na diskusiu tu.
Reply on: 810zssk #198025:
ja som prispevkom nechcel tvrdit, ze je to spravna cenova politika.
Ja som len napisal, ze aj taka je bezna. Robia/robili to tak aj napriklad mobilny operatori. Novy zakaznik dostava vacsie vyhody ako ten stary.
Reply on: S499.1023 #198046:
Je to obycajna T3 ? A bola by to aj keby tam dali vanu.
V kazdom pripade reko zacala v 2009... Dnes robit vane na T3 je podla mna absolutna blbost. Je to ako do Skoda 120L namontovat diesel a robit s nou taxikara.

Ked uz, tak dohodnut sa s podnikmi, co vlastnia T6A5, zadat spolocnu poziadavku na vyhradneho dodavatela modernizacii s doplnenim stredneho NP clanku, tak ako sa upravuje 2XT3.
Reply on: Ámos #198022:
Nových, ktorí majú šancu stať sa pravidelnými áno, nepravidelných nie, prečo? Aký by to malo význam.
Navyše tvoja analýza by mala význam len v prípade ziskovej činnosti.
V reále je to tak, že priemerné náklady na jednu cestu sú nižšie, než cena JCL, takže práve nepravidelní cestujúci dotujú majiteľov množstevnej zľavy, resp. paušálu. A je to tak správne.
Reply on: S499.1023 #198048:
A nie snad? Vsak sa nechce zapojit do mega uspesne ziskoveho, najsamdokonalejsieho projektu IDS BSK ?
Reply on: Valec #198013:
Myslíš, že Jančura je blbec?
Reply on: jokl #198009:
Ľudia, ktorí papuľujú na to, že lístok za euro by bol drahý sú súčasne tými, čo od MHD v dohľadnej dobe neodídu, lebo cit. "nemajú inú možnosť": Ty nemáš možnosť kúpiť si PCL?
Reply on: Ámos #197999:
Ja som zase veľmi sklamaný, že kvôli finančným väzbám DP nebola modernizovaná aspoň na "vaňu" Vyzerá to proste ako obyčajná T3.
Reply on: Mike #198042:
Ak su to tie listky vlak+nasa milovana MHD, tak hlavne, aby tu novinku zaregistrovali revizori...
ked uz Wien, cez vikend sme isli okolo Hauptbahnoff Wien, vyzera to skoro hotovo,

http://www.hauptbahnhof-wien.at/de/bahnorama/Webcams/Webcam_bahnorama_Turm/index.jsp


a S-LOVE-nska Hauptbahnhoff zial nema webkam, ale toto je z nejasnej buducnosti:

http://www.blogovisko.sk/wp-content/uploads/616652_hlavna-stanica-zeleznica-vlak-rekonstrukcia-oprava-bratislava.jpg
?
Reply on: Valec #198041:
Ordnung muss sein aj na DPB! a toto pravidlo hlavne na zastavkach v okoli kosov celej BA
Reply on: Valec #198041:
Ale že by to zavesili aj do nemeckej sekcie, tak to nie... asi nikto zo zamestnancov nevie tak dobre nemecky a nemajú na to zaplatiť si prekladateľa? 😃
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/nove-vzory-vlakovych-cestovnych-listkov-rakuskych-spolkovych-zeleznic/

By ma zaujímalo, koľko slovensky hovoriacich ľudí si kupuje spiatočný lístok z Viedne do BA a koľko z nich si prečíta túto správu.
Reply on: PetoMHD #198036:
mne sa stalo že ma viackárt za jazdu kontrolovali a niekoho ani raz takže... 😃
Reply on: PetoMHD #198036:
Ved revizori vo vlakoch existuju.
Reply on: Pajo #198035:
No tu prenosnu atramentovu tlaciaren by som chcel vidiet 😃
Reply on: Pajo #198032:
Uvedena vyska prirazky vyssej plati vo vlakoch kde nie je zavedeny samoobsluzny system, teda sa predpoklada ze prichyteny budes viac-menej pri kazdej jazde. Na tratiach so SVS je vyska pokuty 30 EUR.
Reply on: Pajo #198035:
Hej, máš pravdu, úniky tržieb musia byť obrovské. Ja tiež poznám jedného experta čo pravidelne cestoval z Bratislavy do Levíc a lístok si kupoval len po Galantu a v opačnom smere po Šurany. Nikdy ho nikto nechytil. Ono dalo by sa to riešiť jedine tak, že by sprievodcovia robili neočakávane kontroly, pri ktorých by skontrolovali cestovné doklady úplne všetkým. Zmysel by to malo hlavne pri diaľkových vlakoch. Ale to by sa zase X ľudí sťažovalo, že ich to otravuje, keby museli počas cesty niekoľkokrát ukázať sprievodcovi svoj cestovný doklad.
PetoMHD: Ja to pisem len preto, lebo poznam ludi ktori roky cestuju nocnym Zemplinom len s listkom Bratislava-Trnava a Zilina-Vrutky (zmena sprievodcu) a rozhodne ziadne problemy s nikym zatial nemali... Plus teda ta "pokuta" je skor na smiech. Uniky trzieb su na ZSSK a taktiez v MHD BA podla mna obrovske.... staci si pozriet aplikaciu na zdielanie praveho 24 hodinoveho SMS listka medzi Tribusakmi alebo prenosne atramentove tlaciarne urcene na "oznacenie" listka pri ohlaseni kontroly... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.