aha, to som o T6 nevedel a nikdy sa ani nedocital. Predpokladal som, ze ked to ide s KT8... moja chyba.
Vana je pre mna to co som napisal. Je to odpudiva zalezitost. Ale to je ciste subjetkivny pocit.
To potom radsej 2xT3 so strednym clankom. Samozrejme kotas celo, lebo zakaznik musi mat pocit, ze ide v novom vozidle!
A tiez sa treba pozriet na cenu takejto prerabky a novej elektricky. Ci sa proste neoplati zo strednodobeho a dlhodobeho hladiska viac nove a moderne elektricky.
Ty si niečo nepochopil, najmä ten smajlík na konci príspevku. Ale na časť tvojej reakcie ti odpoviem úplne vážne - ak by si nedal ani cent, tak máš možnosť IHNEĎ zahájiť spotrebiteľský bojkot DPB a začať chodiť pešo!
To ke ptázka, či by sa neoplatil, ak sa oplatí v Amsterdame po krátkom extempore so samooblsužným odbavovaním, ak sa oplatia turnikety v metrách ako Londýn, Paríž - ja keď by som bol veľmi nerád, ak by sme k niečomu takému dospeli.
Už to bolo asi tak tisíckrát povedané - T6 nie je kvôli konštrukcii rámu vhodná na modernizáciu so zmenou koncepcie. Prečo asi všetky podniky modernizujú T3 a T6 nechávajú dožiť?
Vaňa v T3 nie je porovnateľná s dieselom v Š120L. Ale ty takéto manipulácie rád.
serieš si do huby doslovne.. je tam priestor ale za tie "kvality" bratislôavskej MHD niekedy by som nedal cent... stane sa že raz az čas je niečo nevypravené alebo čo, pochopím, ale aby nedokázali vyčistiť tie spreje a bojovať proti tomu už mi príde blbé....
Ak by som používal MHD LEN na cesty do práce a z práce, tak pri využití štvorcestného 60-minútového lístka ťa to vyjde v priemere na 0,825 * 2 * 21 = 34,65 EUR mesačne, takže tam je ešte tučný priestor na zdražovanie PCL ? .
pisal som uz aj v druhom prispevku.
Ja nenravim, ze tato cenova politika je zvolena pre DPB spravne. Ale robi sa to tak bezne. Aby sme sa netvarili, ze je to nejaky novotvar "ekonomickej teorie" DPB.
To ci je tato politika uspesna, vhodna, efektivna je uz inou vecou, viac ci menej (ne)vhodnou na diskusiu tu.
ja som prispevkom nechcel tvrdit, ze je to spravna cenova politika.
Ja som len napisal, ze aj taka je bezna. Robia/robili to tak aj napriklad mobilny operatori. Novy zakaznik dostava vacsie vyhody ako ten stary.
Je to obycajna T3 ? A bola by to aj keby tam dali vanu.
V kazdom pripade reko zacala v 2009... Dnes robit vane na T3 je podla mna absolutna blbost. Je to ako do Skoda 120L namontovat diesel a robit s nou taxikara.
Ked uz, tak dohodnut sa s podnikmi, co vlastnia T6A5, zadat spolocnu poziadavku na vyhradneho dodavatela modernizacii s doplnenim stredneho NP clanku, tak ako sa upravuje 2XT3.
Nových, ktorí majú šancu stať sa pravidelnými áno, nepravidelných nie, prečo? Aký by to malo význam.
Navyše tvoja analýza by mala význam len v prípade ziskovej činnosti.
V reále je to tak, že priemerné náklady na jednu cestu sú nižšie, než cena JCL, takže práve nepravidelní cestujúci dotujú majiteľov množstevnej zľavy, resp. paušálu. A je to tak správne.
Ľudia, ktorí papuľujú na to, že lístok za euro by bol drahý sú súčasne tými, čo od MHD v dohľadnej dobe neodídu, lebo cit. "nemajú inú možnosť": Ty nemáš možnosť kúpiť si PCL?
Ámos
V kazdom pripade reko zacala v 2009... Dnes robit vane na T3 je podla mna absolutna blbost. Je to ako do Skoda 120L namontovat diesel a robit s nou taxikara.
Ked uz, tak dohodnut sa s podnikmi, co vlastnia T6A5, zadat spolocnu poziadavku na vyhradneho dodavatela modernizacii s doplnenim stredneho NP clanku, tak ako sa upravuje 2XT3.