Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #19416:

Tak dobre, mas pravdu, napisal som blbost. Nobody is perfect. Dnes by som to pisal trochu inak...
Reply on: si #19425:
bus plny ludi sa rozcuval aj na vychode... 😞
Reply on: martiner #19424:
o elektricke sa toho iba viacej vie, lebo z toho bola aj slusna skoda, ale pokial viem tak sa im uz aj neaky bus bez vodica rozbehol z hl. stanice 🙂
Reply on: si #19423:
to bola elektricka :)))
Btw.. som zabudol.. posledne dva su za papiere..
a.. -alkohol za volantom (samozrejme tiez za papiere)
Reply on: martiner #19422:
- nepritomnost vodica za jazdy vo vozidle 🙂
Ak by niekoho zaujimalo, s akymi priestupkami som sa uz u vodicov BUSov stretol, tak tu je vyber:
- nezastavenie na STOPke (za 500 Sk a viac)
- jazda na cervenu (za papiere)
- nedanie prednosti chodcovi na prechode (ktory ma zelenu) a ohrozenie chodca na prechode (signal S3c/volno v kombinacii so signalom S1/signal zletho svetla v tvare chodca; chodec mal S9b - volno v tvare chodca) - tipek za volantom na neho dokonca trubil
- SMSkovanie za jazdy!!!
Pisu tu o CR elinach v USA a aj nieco o trolejbusoch... http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1075159
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: RohtuA #19322:
Čakám, čakám, a mail nikde...
Tak oboch súdruhov vodičov zo 6635 mám preverených, teraz by som ešte potreboval vedieť, o ktorého sa jedná - môžete sem niekto vrhnúť popis?
I.
Reply on: COLOR #19397:
Tak to teda nesúhlasím. Prečo by to bolo poľutovaniahodné?
I.
Reply on: COLOR #19397:
Tak to teda nesúhlasím. Prečo by to bolo poľutovaniahodné?
I.
Reply on: Turbo #19413:
Teraz namietaš, že netvrdíš, že v iných mestách to nebolo, no v článku píšeš, že BA mala ako jediné mesto v ČSSR expresné linky.
Ale dobre, ja sa s Tebou v žiadnom prípade nechcem naťahovať, len som po prečítaní článku chcel veci uviesť na pravú mieru, a to, že expresy sa v tej dobe len v SSR preháňali v Bratislave, Košiciach, Prešove a Nitre, i to, čo len ja viem.
Všetko odo mňa 🙂
Reply on: Igorko #19414:
ja sa uz stazujem.. pravidelne 😉
Reply on: Andy #19391:
Prvý proste preto, že je to primitív zamastený, ktorý nedokáže ani pozdraviť, ani poďakovať, myslí si, že všetko vie, hoci nič nevie, robí z banalít veľkú vedu, nehanebne klame, nechá na seba písať služby, ktoré odrobili iní, prudko podlieha klientelizmu atď.. A tratí preto, lebo je to typický fanda vo vedúcej funkcii, vĎaka ktorému normálna prevádzka upadá. O všetkých troch osobách môžem pri prípadnom osobnom stretnutí porozprávať zážitky, ktoré, myslím si, môj názor plne zdôvodňujú...
Súdruha vodiča zo 6635 som už nechal preveriť. Osobne by som to riešil nekompromisne sťažnosťami. Neustálymi. Vodič je povinný zastaviť čelom vozidla na úrovni zastávkového označníka a umožniť výstup a nástup všetkými dverami.
I.
Reply on: Vladimír #19412:

Ano, napisal som to ja. A tie expresy boli naozaj Bratislavskou specialitou. Netvrdim, ze v inych mestach to nebolo, ale u nas sme na to boli hrdi, expresy vtedy naozaj jazdili perfektne po meste. Jasne, ze to bolo neekonomicke a drahe, ale vtedy este boli na to peniaze.
Reply on: Vladimír #19409:

Daj mi link, uvidim, mozno som to napisal ja...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: m@rtin #19363:
Aj ja chcem Apéééx...
Turbo: Práve si čítam na internete nejaké články v denníku Pravda a dostalo sa mi "do rúk" vydanie z 15.7.2003, kde istý Erik Žiak uvažuje nad súčasnosťou a minulosťou bratislavskej MHD. Mám dojem, že to meno a priezvisko je Tvoje, ak sa mýlim alebo ide o menovca, odpusť.
K veci: v článku dotyčný páše:
"Z Bratislavy sa vytratila fungujúca MHD. Kedysi bolo podľa mňa linkové vedenie oveľa lepšie, mali sme dokonca ako jediné mesto v bývalej ČSSR aj expresné linky."
Moja otázka: To bolo myslené akože vážne? JEDINÉ mesto v ČSSR s expresnými linkami? Alebo to bola len taká injekcia pre Bratislavčanov, aby zaspomínali na steré časy? Lebo BA určite jediná s expresmi v ČSSR nebola. To isteže, nie.
Reply on: J #19401:
No myslím že by to nepustial adheze.Už teď když řidič našlápne K2, tak i odporovka vyleští kolejnici. A to má využití adheze asi 65% . Natož co by to dělalo se silnějšíma motorama aadhezí 50% ? To by se rozjíždělo z 0 na 50 za víkend a jezdilo by to pouze po nábřeží. Do kopce by to těžko vyjíždělo. Vždyť i u těch T3Var když se jim dávaly 95kW motory , tak se pri použití vlečňáku počítalo s obandážováním některých náprav. NAštěstí je to (doufám) pustilo. Ale i tak ta souprava bude použitelná jenom na některý linky, kde nebude takový stoupání. Tady to možná na tý kresbě tak nevypadá , ale ve skutečnosti, kulatá střecha , rozlamovací dveře, tyhle okna a radši nechci vidět jak to vypadá z druhý strany. Nejspíš je tam taky okno z T3 obklopený plechem . Můj první dojem když sem to viděl , tak byl ted že na to předělali ČD 912 (řídící k 812). To je podobný strašidlo. S tímhle provedením to bude ještě větší díra než KT8D5N , tam když si člověk sedne na sedadlo vedle dveří, tak taky nevidí ven. A tady to bude to stejný.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.