Reply on: COLOR #19397:
1. su to profesionali (mali by byt, takze podla mna maju dodrziavat dopravne predpisy - hlavne ked nemeskaju)
2. si mozes byt isty ze keby len nezastal na STOPke, tak to cez dispecing neriesim, ale ked pred nosom zatvara ludom dvere (a pritom ide +1), tak nieco nie je s kostolnym poriadkom. Ked sa mu nepaci, tak nech vozi strk alebo jazdi s hovnocucom.
3. terminus technicus... zdrbat != vynadat

4. Nie je problem vodica aj pochvalit (napr. ked pomoze nastupit tete s kocikom - napr. aj zavolat na dispecing

Turbo
Ja som mal moznost nahliadnut do originalnych projektov K3R-N. Dve varianty boli na vykresoch. 1. to bola klasicka K3R-N so vzdialenostou otocnych capov vsade 6,4 metra. Nechapem preco konstrukter spravil stredny clanok tak pitomo, ze medzi dverami a oknom dal ultra siroku priecku (ako KT8D5). Ked si vezmeme K2, tak to okno oproti 2. a 3. dveram ma presne taky rozmer, aby mohol byt stredny clanok pri vzdialenosti capov 6,4 metra vybaveny presne troma takymito oknami. No proste humus. Druhy variant bol so vzdialenostou capov 7,35 metra (tusim). Bolo to tak, ako je tu nejakom nizsom prispevku dany link. Ale tiez to nie je to prave orechove. Myslim si, ze pre Brno by to mohli robit so vzdialenostou aj 7,5 metra, vsak tam maju uz aj KT8D5, pre Bratislavu by sa to mohlo spravit so 6,7 metrovou vzdialenostou (T6A5). Nase T6A5 maju problemy najma s celom, to trci, nezda sa mi ze by bol problem s tymi 6,7 metrami. U KT8D5 je to asi podobne, vsak tam to celo trci von naozaj velmi.