1. su to profesionali (mali by byt, takze podla mna maju dodrziavat dopravne predpisy - hlavne ked nemeskaju)
2. si mozes byt isty ze keby len nezastal na STOPke, tak to cez dispecing neriesim, ale ked pred nosom zatvara ludom dvere (a pritom ide +1), tak nieco nie je s kostolnym poriadkom. Ked sa mu nepaci, tak nech vozi strk alebo jazdi s hovnocucom.
3. terminus technicus... zdrbat != vynadat Zdrbavat sa da aj slusne.
4. Nie je problem vodica aj pochvalit (napr. ked pomoze nastupit tete s kocikom - napr. aj zavolat na dispecing )
Ja som mal moznost nahliadnut do originalnych projektov K3R-N. Dve varianty boli na vykresoch. 1. to bola klasicka K3R-N so vzdialenostou otocnych capov vsade 6,4 metra. Nechapem preco konstrukter spravil stredny clanok tak pitomo, ze medzi dverami a oknom dal ultra siroku priecku (ako KT8D5). Ked si vezmeme K2, tak to okno oproti 2. a 3. dveram ma presne taky rozmer, aby mohol byt stredny clanok pri vzdialenosti capov 6,4 metra vybaveny presne troma takymito oknami. No proste humus. Druhy variant bol so vzdialenostou capov 7,35 metra (tusim). Bolo to tak, ako je tu nejakom nizsom prispevku dany link. Ale tiez to nie je to prave orechove. Myslim si, ze pre Brno by to mohli robit so vzdialenostou aj 7,5 metra, vsak tam maju uz aj KT8D5, pre Bratislavu by sa to mohlo spravit so 6,7 metrovou vzdialenostou (T6A5). Nase T6A5 maju problemy najma s celom, to trci, nezda sa mi ze by bol problem s tymi 6,7 metrami. U KT8D5 je to asi podobne, vsak tam to celo trci von naozaj velmi.
Podľa mňa to nevyzerá až tak hrozne. Mne sa to celkom lúbi. Keď si ešte predstavíš zakryté podvozky bude to fajn.
Minule som sa ti nepoďakoval za vysvetlenie ohľadom K3N takže dik. Ak súčasná K2S má obsaditeľnosť 220 osôb tak je predpoklad, že K3N bude mať 300?
A ešte by som sa spýtal, bolo by to moc lenivé keby boli hnané len prvý a posledný podvozok a to asynchrónom? Veď tie čo kupuje brno (europuls či ako) majú tuším výkon 70Kw. Ak by to jazdilo len na rovinatej L11 alebo L14. Vlastne aj L3 až na ten kúsok pod stanicou po technickú univerzitu.Veď K2S by majú 4 motory a výkone nejakých 45Kw čiže 180. Ak by to boli tie s 70KW tak 4 motory 280Kw.
Inak podmienkou Parsu aby sa do K3N pustil bolo aby aj DPB mal o niečo také záujem.
Dnes som bol kuknúť pri redute a priamo pri budove Reduty nedali VÚIS panely ale vybetónovali dva pásy pre kolaje. Teda jeden pás v jednom smere a druhý v druhom. Výhybka pri casine je už položená ale nie pripevnená, zato kolaje pre smer dúbravka sú už po ten prejazd do Carltonu. Celkom šikovne im to tam ide.
Ten nový font je strašný. Nedokážem povedať či je lepšie čitateľný, ale viac sa mi lúbil ten predtým. Keby sa radšej s fontami hrali so skutočnou potrebou a to vypovedaciou hodnotou busečka.
m@rtin: A to sa tou horúcou parou vyčistí a nechá vyschnúť, alebo sa tá voda aj vysaje. Lebo ak nie, tak je to len zatláčanie špiny hlbšie pod povrch látky a môžeš tam striekať čo len chceš baktérie tam budú skôr ako keby si to vytepoval s obyčajným saponátom. Okrem iného, načo to striekate nejakým LUXom ak to čistíte horúcou parou. Mám pocit, že drvivá väčšina baktérií 100C nevydrží. Samozrejme sú vínimky, ktoré žijú aj na stenách jadrového reaktoru.
Inak je úplne dôležité, či sa poťah k vozu hodí alebo nie. Okrem iného jedna K2S má šedo oranžové sedačky. Tuším 7113 alebo 7114.
Meno toho vodica nepoznam, ale spoznam ho lahko - podla toho, ze jeho voz vzdy "cirou nahodou" zastane na zastavke predposlenymi dverami pri oznacniku a tym, ze zatvara cestujucim prve dvere pred ocami, pripadne im ukazuje kadejake jednoprstove gesta...
Dnes v noci sa pozriem do kodovnika, ze co sa menilo, a potom z toho spravim novinku. Ale ono kody sa menili k 25.8. a CP az k 2.9., preto je ten nesulad.
To je pravda, ale nic to nemeni na fakte, ze je to najhrdzavejsi serbel z povodnej serie. Ani ja by som nechcel byt lakom na trolejbuse, kde jazdi taky k...t a radsej by som opadal
No tak jak se tu pred asem diskutovalo o K3N , tak v nový MD je o ní článek. A jelikož mi nejede scanner , taxem to spáchal jako fotomontáž v gifu.
Zvracejte please mimo počítač http://www.svetmhd.sk/K3N.gif
Neponame meno, ale ten vodic ako jediny z trolejbusov zastavuje 10 metrov za zastavkou, a ked nastupis prednymi dverami, tak ti povie, ze si k**** a snazi sa ta v nich privriet. Kedysi mal 6621, teraz byva na 6635. Uz som ho raz videl robit aj autobus.
Preco sa ti nepaci prvy a treti clovek? Druheho nepoznam, ale viem kto to je.
Môžeš mi napísať jeho meno (trebárs do mailu)? Len, že či sa zhodneme. Dnes už neviem, kto má čo pridelené. V prvopm rade si ale myslím, že by trolejbusom prospelu, keby tam už nepracoval hlavný výpravca, s. K. 26-hodinový Z.. vedúci prevádzkárne ing. J. Šrotovač Sanosový Psychopatický B. a technický zástupca vedúceho prevádzky ing. Ján Rábofil Ukrutný H.
I.
Mne sa podarilo cez weekend zdrbat par vodicov za to ze nestali na STOPke :)) Jeden si to zobral dost osobne (povedal mi "staraj sa o seba fesak" - tak toho som riesil cez dispecing)...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
PvvS
Zvracejte please mimo počítač
http://www.svetmhd.sk/K3N.gif
Ty okna tak jsou doopravdy