Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andreas.Papak #184901:
Jasne, lebo taky Berlin ma uplne pohodovu dopravu a preto to tam ide a v Bratislave nie 🙂

To ako casto zastavujes je priblizne rovnake. Cez den budes stat skoro vsade.
Oni nie sú normálny... Na električkovej zastávke Riazanská (smer Rača) sú pre linky 3, 5 vylepené cestovné poriadky pre, a teraz pozor: OPAČNÝ SMER (teda smer Nám. SNP a Dúbravka)... Ach jaj ?
Reply on: Tedomík #184891:
Ak budú všetky bus zastávky na znamenie, potom chcem vidieť ako presne budú busy a trollbusy chodiť. Keď zastaví na všetkých, bude meškať, keď na žiadnej, tak... Toto je podľa mňa pre Bratislavu zlý nápad... S Krčacami naprosto súhlasím. A, tak informatívne po koľkých dňoch ti odpovedali? Dík. 🙂
Reply on: dopravak88 #184895:
Chcel by som tvoj život ?
Reply on: Tedomík #184891:
Tie zastávky na znamenie by mohli byť, ale najprv treba, ako píše Ike zjednotiť symboliku a dopytové tlačidlá. U starých Karos by mohol byť problém, keďže tlačidlá na znamenie sú na strope a deti a starší ľudia na ne nedočiahnu.
Čo sa týka električiek, nezdá sa mi, že by nemohli mať zastávky na znamenie, keď vlaky ich majú.
Reply on: Mike #184896:
Chcelo by to trat niekde na hrad a odsuvat auta z kolaji rovno dole kopcom ? ? ?
Reply on: 810zssk #184893:
K bodu 4. hlavne - hlavne by DPB mal zjednotiť symboliku a spôsob dopytu a požiadavky zastavenia na zastávke na znamenie, eventuálne - žijeme v 21. storočí - nedá sa to vyriešiť jedným tlačítkom? či §cestujucibytozneuzili a §cestujucibytonepochopili?

Reply on: kecho #184892:
Ja sám som pár krát asistoval pri takom posúvaní auta... napr na Vazovovej..
Reply on: Ámos #184889:
ano, priznavam ze nemam humor a skoro vsetko beriem vazne
Reply on: Tedomík #184891:
Inak je zaujimave co pisu o elektrickach. Lebo napr. vlaky zastavky na znamenie maju.
Reply on: Tedomík #184891:
1. 28 ku Glavici prilis zmysel nedava, to by bola strasne velka zachadzka, navyse trochu nezmyselna.

2. Je pravda co pise DPB, ze treba riesit cely balik liniek 20, 28, 29, 128. Osobne si inak myslim, ze by bolo treba prepracovat celu zapadnu cast mesta (Devinska, Lamac, Zahorska).

3. Je super, ze riesia X13.

4. Vsetky zastavky na znamenie by boli fajn, ale az vo chvili ked DPB bude schopny zabezpecit dodrziavanie predpisov svojimi vodicmi, najma zastavovanie vsade tam kde stoja cestujuci.
Nedávno som písal na DPB ohľadom

-kĺbakov cez víkend na 32 (keďže na úseku DD-Molcka chodí cez víkendy a sviatky za 33)
-BUS pruh + integrovaný prestupný terminál na Molecke prip. obchádzkou počas rannej špičky cez Baníkovu.
-Zmenu trasy 28 s tým, že by šla ku Glavici
-posilnenie a zmena CP X13 zo Šafka.-
-Predĺženie 33 ku Vodárenskému múzeu

- všetkých BUS zastávok na znamenie
- a zriadenie zastavok na znamenie pre električky ako napr. Krčace...

----------------------------
Na 32ke už kĺbaky sú apoň minulú nedeľu a cez sviatky boli.

A dostal som odpoveď, že

O BUSpruhu a IPT požiadajú na magistrátnom úrade.

O tej 28čke → "Navrhované riešenie balíka liniek 28, 29, 128, 20 tiež zasluhuje pozornosť
no treba pripojiť aj problém linky 23"

a zvuyšok "Zavedenie celoplošného systému
zastávok "na znamenie" pre autobusy a trolejbusy je našim zámerom. Pre
električky platia však v tomto smere špecifiká vyplývajúce zo zákona o
dráhach - vlak musí zastaviť na každej zastávke. Momentálne napríklad
intenzívne riešime problematiku linky X13"
Reply on: S499.1023 #184887:
Neviem pod cim definujes pojem sotinko. Pokial myslis cloveka, ktory cely den nepresedi nad forum imhd komentovanim a buzerovanim od veci tak potom ano...

Netreba hulit, staci ziskavat info nie len z jedneho zdroja 😉

Pokial viem, rozdelujes prototypy a seriove vozy. Mmchdm, jednodielne okna opat povstali u clankovych Miek, a nevadi to. TO zmysel nema.

Avsak pri porovnani s nami diskutovanymi sorkami - 14Tr boli vyrabane za cias kedy normy znamenali "BUDE to a basta!". Po druhe, chyby boli najdene u prototypov, a nasledne boli odstranene pred seriovou vyrobou (nie za prevadzky stiahnute desiatky vozov zo serie). SOR malo prvy prototyp, nasledne vytvoreny druhy/treti ktore boli vylepsene + facelift, a nasledne prisla seria, ktora mala problemy....Takze? Z mojho uhla pohladu je to jednoduche nezvladnutie zadaneho projektu. Vidim po svete desiatky vyrobcov v podobnej cenovej triede, a nik nema tolko problemov s vozmi co SOR s NB18 (pritom komicke je, ze s NB12 ktora je iba solo verzia take problemy absolutne nie su)
Reply on: dopravak88 #184888:
ja zas ludi bez zmyslu pre humor.
Reply on: Ámos #184884:
Volant snad pozna kazdy, ja niesom vynimkou. Ale nemam rad zatacanie cez protismer.
Reply on: fanatikmhd #184880:
Ty si proste pamätáš selektívne. Prečo sa asi u 14Tr zosilňovali stĺpiky, zaplechovávali okienka nad dverami, dávali dvojdielne predné a zadné okná miesto jednodielnych?

Reply on: fanatikmhd #184861:
To čo treba huliť, aby človek získal takéto informácie?
Reply on: fanatikmhd #184842:
Chceš snáď tvrdiť, že nie si šotinko ale vodič trolejbusu z Trnávky? ? ? ?
Reply on: dopravak88 #184875:
Kazdy bus ma na stanovisku vodica taku vec, co sa vola volant. Tym ked otocis, tak sa aj predne kolesa otocia. Takze mozes zatacat do zakrut. Osobne som si si myslel, ze je to vseobecne znami fakt, ale rad vysvetlim ked nieco nie je jasne...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.