Áno ktoré koľko vydrží. ? A potom nastane bratislavský zákon schválnosti vodorovného značenia, že o dva roky sa to prestrieka ináč a staré vodorovné značenie bude rovnako (ak nie lepšie) viditeľné ako nové a to je dodávateľ ten istý a aj sa dušoval že technológia je stále tá istá. Aj na odd. cestného hospodárstva boli kvôli tomu nejaké personálne zmeny ale tento jav stále pretrváva....
No náhodou... na Staromestskej a Novom moste (teda SNP) maľovali piatok? plusmínus deň nové vodorovné značenie, aj to sem niekto písal (alebo do vedľajšieho fóra). Včera celé poobede pršalo a celá Staromestská aj Nový Most SNP boli komplet celé biele ?
to si zas nemyslim, niceny je podla mna hlavne oterom nie pocasim. A kedze podmienky su idealne mali by vydrzat rovnako ci na ne prsi, snezi ci prazi slnko.
Ale rad by som sa dockal stavu, ked na jednom mieste vsetky prihlasene firmy nastriekaju vzorku, ta sa bude rok skusat, ktora kolko vydrzi a vyhra ten, kto ponukne najlacnejsiu ponuku v pomere ku kvalite.
Nuz som rad ze usetrili, ale protismykove urcite nie su. V teniskach sa za mokra na novo nastriekanych prechodoch smyka, nie to este zenam v lodickach.
Občas "falošný odchod" ešte spískali folowmáci z letiska, ktorí tam chodili do bufetu (Tempo, dnes pobočka Volksbank), kým mali letištnú kantínu v rekonštrukcii. Ich autíčko sa totiž náramne podobalo na dispečerskú škodovienku. Taktiež to bola škodovienka, taktiež mala žltý blikotavý hrniec na streche a na boku cez kľučky modrý pruh.
Nápis ČSA - Letisko Bratislava a plechová tabuľka FOLOW ME za zhoršenej viditeľnosti a najmä hmly už bola nepodstatným detailom. Jeden z nich to robil tak, že najprv išiel napapať seba sa a potom si s blikajúcim majákom dal kolečko okolo všetkých nástupíšť. A vôbec to "nerobil úmyselne", len sa potom úprimne rehotal, ako vypravil autobusy... Dispečeri ich mali radi...
Schemy tu na imhd v rokoch 1985 - 1989 uvadzaju 143 ako autobusovu linku, ktora ale na Namestie SNP nechodi, schema z decembra 1989 ju uz uvadza ako trolejbus. Je teda chybna?
Nie, Koliba - Valašská (občas cez SNP, občas cez Hl.st.) bol autobus, NV 143.
Vrchári, meniarnici a káblari už vtedy poznali čarovné slovné spojenie "nočná revízia", teda presne to, čo sa vždy robilo iba na papieri, zápisom do montážneho alebo prevádzkového denníka.
Skúsim doma v bordelíku pohľadať grafikony, potom by sme to mohli zosumarizovať (trasy+služobáky) a hodiť to sem ako denný update. Z hlavy si to žiaľ už nepamätám.
Na základe východísk rozpočtu slovenskej metropoly bola vyhlásená súťaž, kde hodnota zákazky bola na základe doterajších zmluvných vzťahov stanovená na úroveň 4 mil. eur. Do súťaže sa prihlásili tri spoločnosti a elektronická aukcia vygenerovala víťaza, ktorého konečná cena sa dostala na 1 240 673 eur. Vďaka aukcii sa tak podarilo znížiť obálkovú cenu víťaza súťaže zo 6,8 mil. na 1,24 mil. eur, čím magistrát ušetril viac ako 5,5 milióna.
A nebude to tak ze sa to strieda podla dennej doby? Logicke by bolo mat to poobede nastavene tak aby ludia lahko prebehli na trolejbus, ale rano uprednostnit vypustanie aut z DD
Pokiaľ cestuješ zo zastávky Čierna voda tak Ti stačí iba električenka (na 2. pásmo). Pokiaľ cestuješ zo/do zastávky Horný Dvor, alebo Na Pasienku, tak si potrebuješ označiť aj lístok. Ak stihneš docestovať z Karpatskej na Č. Vodu za 60 minút, tak áno, platí. ❤
otázočka, chcela by som cestovať Čierna Voda-Karpatská. Chcem sa opýtať aký lístok okrem električenky (2. pásma) potrebujem. Platí mi lístok 60min. až do čiernej vody označený na Karpatskej? Ďakujem ?
Ámos