Výstupište bolo súčasne nástupišťom ako priebežná konečná zastávka s pobytom
Otáčanie sa nekonalo. Na Nám. SNP Vozy prichádzali priľahlými ulicami tak, aby boli otočené do smeru odchodu, napr.: NV 144 prichádzala od Šafárikovho nám. Štúrovou ul. na Kamenné nám. Zastávka bola pred hlavným vchodom do dnešného Tesca, budovy II, vtedy OD Prior. Odchod smer Špitálska, doprava na Rajskú a doľava na Dunajskú, ďalej k AS.
Linky smer Petržalka, Čunovo, Devín a tuším Slovnaft išli spred Starej tržnice.
Smery Dúbravka, DNV, Hl.st., Koliba, Valašská z priestoru súčasnej električkovej zastávky Nám. SNP.
V úrovni dnešnej zastávky Kamenné nám bolo nástupište pre Raču, Vajnory, Ružinov, Dolné hony...
Názov bol jednotný, Nám.SNP, terčíky privarené na stĺpoch VO, vodorovné značenie nebolo.
Stanovište dispečerského auta bývalo v strede električkového triangla tak, aby bolo vidno na všetky smery, púšťanie na maják, vtedy žltý. Občas sa stalo, že to rozpustili smetiari alebo zametacie auto, hlavne keď vodiči podriemkávali za volantom. Driemač pootvoril oky, zbadal žltý záblesk, natočil motor, zavrel dvere a vyštartoval. Pokiaľ bol sám, volali mu cez vysielačku a vrátil sa späť. Horšie bolo, keď ďalší driemači podľahli davovej psychóze a vystrelili za ním, vtedy to bolo v prdeli.
Aj ja mám jednu otázku k 100vkovým nočákom. Kde presne bolo na SNP nástupište a výstupište a ako bolo riešené otáčanie, keďže niektoré nočáky jazdili z hora od Hodžka a iné od Špitálskej/Štúrovej?
Majstrom sveta v oznacovani vozidla sa stava vodic ZV 7720. Po Legionarsku isiel s cielom Kamenne L.Stura, vsak a co ze je vyluka. Na Legionarskej si zas pre istotu namiesto odklonu navolil zastavku Postova co mu voz preznacilo na L3 smer Raca.... To naozaj v Bratislave nemozme mat spravne oznacene vozy?
Chcú zrušiť buspruh medzi Hálovou a Jungmannovou? Na zastávke Hálova budujú niku s kreténprintom, predpokladám, že obrubník bude na nej klasický. Nebolo náhodou v poslednom čase niekde vyhlásenie mesta, že pri budovaní/rekonštrukciách zastávok sa budú dávať kasselské obrubníky?
500vkove 23:50, 1:05 a 3:20 (z druhej strany cca po 0:25, 2:45 a 3:45)
a 100vkove (aspon podla knizneho CP z roku 1985/86 0:40 a 1:40, tie dalsie odchody uz neboli rovnake pre kazdu linku, ale vacsinou 2:35 a 3:25
500vkove zo stanice: 23:50, 1:05 a 3:20, aj keď ten tretí bol od 1.4 1995, keď sa to zaviedlo, rôzny, od 3:15 do 3:30 a u 508 a 514 ani nebol. Až neskôr sa to zjednotilo na 3:20 a 514 sa o 3:20 pridala až nejako okolo 2002-3? a 508 ani neviemči sa niekedy zaviedla vôbec o 3:20, tam tuším až do konca systému chodila iba 2 krát za noc.
100vkove z SNP: 0:40, 1:40, a tie zvyšné dva boli rôzne ale spravidla po 2:30 a po 3:30.
Po reforme od 18.4.1994 a skrátení dennej premávky do 23.Hod sa zaviedli odchody 23:45, 1:00, 2:15 a 3:30, aj keď ten posledný tiež asi nešli všetky rovnako.
A po roku od tejto reformy sa pre sťažnosti ľudí(obyvateľov) z centra na hučiace autobusy v noci a taxikársku lobby nočáky prehodili na hlst., a keďže sa primárne zmenili na služobáky, ktoré môžu viezť aj ľudí, tak sa ten odchod 2:15 (a ten predtým v smere na hlst) zrušil, a zvyšné posunuli.
O stave cesty viem, mna to zmiatlo najma preto ze ja som tade raz isiel a zrazu len na mapach vidim ze to vlastne nie je cesta ? tak som sa bal ci som nevosiel do zakazu.
AAA