Kedy bude jasné, že aká linka bude premávať po novej trolejbusovej trati?
Mimochodom čo sa týka jazdy šoférov, tak na vine sú aj tí ľudia čo prebiehali po ceste. Raz som zažil ako skupinka zahraničných (7 ľudí) si to veselo s batohmi strihla cez Staromestskú ul. s batohmi, takže úroveň ľudí zo západu tiež nieje nejaká úžasná. Ale aj šoféri riskujú dosť. Ráno medzi DNV a Lamačom sme šli smerom na sídlisko, pred nami SORka krátka (asi presun na linky 20,22 alebo 28) a sme boli na nej nacapení doslova pri rýchlosti viac než 50km/h. Keďže som už zažil, že tam raz večer pobehovali psy po ceste a bolo to pri tme a mraze dosť o hubu, tak pri takom konaní šoférov aké opisujem je poriadny kus šťastia, že nemáme v Bratislave viac nehôd, pričom šoféri ohrozujú aj seba a to neraz smrteľne! Je najvyšší čas robiť medzi šoférmi nejakú osvetu, príp. nasadzovať na vybrané úseky nejaké kontroly, ktoré budú sledovať ako šoféri jazdia.
Mimochodom čo sa týka jazdy šoférov, tak na vine sú aj tí ľudia čo prebiehali po ceste. Raz som zažil ako skupinka zahraničných (7 ľudí) si to veselo s batohmi strihla cez Staromestskú ul. s batohmi, takže úroveň ľudí zo západu tiež nieje nejaká úžasná. Ale aj šoféri riskujú dosť. Ráno medzi DNV a Lamačom sme šli smerom na sídlisko, pred nami SORka krátka (asi presun na linky 20,22 alebo 28) a sme boli na nej nacapení doslova pri rýchlosti viac než 50km/h. Keďže som už zažil, že tam raz večer pobehovali psy po ceste a bolo to pri tme a mraze dosť o hubu, tak pri takom konaní šoférov aké opisujem je poriadny kus šťastia, že nemáme v Bratislave viac nehôd, pričom šoféri ohrozujú aj seba a to neraz smrteľne! Je najvyšší čas robiť medzi šoférmi nejakú osvetu, príp. nasadzovať na vybrané úseky nejaké kontroly, ktoré budú sledovať ako šoféri jazdia.