Samospráva začala s úpravou vodorovného dopravného značenie s víťazom súťaže
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&p1=51737&id=11033702
Na základe východísk rozpočtu slovenskej metropoly bola vyhlásená súťaž, kde hodnota zákazky bola na základe doterajších zmluvných vzťahov stanovená na úroveň 4 mil. eur. Do súťaže sa prihlásili tri spoločnosti a elektronická aukcia vygenerovala víťaza, ktorého konečná cena sa dostala na 1 240 673 eur. Vďaka aukcii sa tak podarilo znížiť obálkovú cenu víťaza súťaže zo 6,8 mil. na 1,24 mil. eur, čím magistrát ušetril viac ako 5,5 milióna.
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&p1=51737&id=11033702
Na základe východísk rozpočtu slovenskej metropoly bola vyhlásená súťaž, kde hodnota zákazky bola na základe doterajších zmluvných vzťahov stanovená na úroveň 4 mil. eur. Do súťaže sa prihlásili tri spoločnosti a elektronická aukcia vygenerovala víťaza, ktorého konečná cena sa dostala na 1 240 673 eur. Vďaka aukcii sa tak podarilo znížiť obálkovú cenu víťaza súťaže zo 6,8 mil. na 1,24 mil. eur, čím magistrát ušetril viac ako 5,5 milióna.
Mike
100vkove z SNP: 0:40, 1:40, a tie zvyšné dva boli rôzne ale spravidla po 2:30 a po 3:30.
Po reforme od 18.4.1994 a skrátení dennej premávky do 23.Hod sa zaviedli odchody 23:45, 1:00, 2:15 a 3:30, aj keď ten posledný tiež asi nešli všetky rovnako.
A po roku od tejto reformy sa pre sťažnosti ľudí(obyvateľov) z centra na hučiace autobusy v noci a taxikársku lobby nočáky prehodili na hlst., a keďže sa primárne zmenili na služobáky, ktoré môžu viezť aj ľudí, tak sa ten odchod 2:15 (a ten predtým v smere na hlst) zrušil, a zvyšné posunuli.