Reply on: SORBN12 #179562:
U SL nie je pre vodiča problém si to ustrážiť, ale neviem si dosť dobre predstaviť ako má vodič MHD v systéme s nástupom všetkými dverami mať prehľad o tom či má alebo nemá vo voze o päť kusov naviac.
By ma naozaj zaujimalo, ci kapacita je na m2 pocitana s tymto priestorom alebo bez
Zbavime sa jedneho problemu, a vyziskame voz akurat na tu linku
A aj kebyze nie sorky, tak tych pikobusov dodavkovych mame viac nez vozov pre invalidov, takze dva-tri vozy na tej linke by sa uzivili s dobrym intervalom. Pripadne, moze do urcitych uliciek zachadzat iba v urcitych casoch, cize voz by behal skor po hlavnych cestach dole/hore a v pripade urciteho casu by siel akurat aj cez dotknute ulicky. Cize dvojica variant vedeni a hotovo (Vo vrakuni pri slovnafte su linky aj s 3 likovymi variantmi, v petrzalke detto, nevidim problem ani tu, aj tak tam behaju ludia na lacnych BMW X6, Audi Q7 a inych smartoch, cize nejaky bus je im niekde u čokootvoru....
. Tento krok bol praveze trosku odveci, moznoze kebyze je aj ten zvysok 41 zatrolejovany a tade vedie 64, tak je to podstatnejsi prinos. A vlastne, aky bol problem s prevadzkou 41 v trase Hodzovo namestie - Budkova - vozovna hrobonova? (nezacinat s midibusmi a uzkymi cestami, zavolam odtahovku a aj stary YK 280 sa pretiahne po trase 147) To male kinderko by to myslim kludne zvladlo, pripadne na sedlo so striedackou s dodavkami (alebo celodenne dodavky, v spicke s lepsim intervalom). Toto by uz predsa len tych ludi trosku motivovalo bez prestupu priamo do centra (Hodozovo namestie).
SORBN12
Ad: #179564 : No presne je to už asi aj na Slovensku lebo dakde som čítal že ak je prekročená kapacita cestujúcich, tak tiež môže dostať pokutu a ísť na koberček.
Ad: #179565 : To by aj mňa zaujímalo, ale vieš čo je zaujímavé .. Výrobca garantuje 8m2 pre jedného človeka ale keď je niekto trošku širší než ja tak tých 8m2 je málo ?