Reply on: Mike #179558:
Tak ono s tymi pripojmi by bol idealny stav takyto:64 -> 41 - na prestup 0 minut, 41 by na 64 ale povinne vyckavala (ako N53->N56)
41 -> 64 - na prestup 3 minuty, 64 by necakala (ale ked uz by ho v spataku videl tak neuleti), takze v smere do mesta pristresok
3c - Skolak urcite hej, no a mozno 141 v piatok
5 - podla tercikov to je presne tak ako popisal Ike
Zbavime sa jedneho problemu, a vyziskame voz akurat na tu linku
. Tento krok bol praveze trosku odveci, moznoze kebyze je aj ten zvysok 41 zatrolejovany a tade vedie 64, tak je to podstatnejsi prinos. A vlastne, aky bol problem s prevadzkou 41 v trase Hodzovo namestie - Budkova - vozovna hrobonova? (nezacinat s midibusmi a uzkymi cestami, zavolam odtahovku a aj stary YK 280 sa pretiahne po trase 147) To male kinderko by to myslim kludne zvladlo, pripadne na sedlo so striedackou s dodavkami (alebo celodenne dodavky, v spicke s lepsim intervalom). Toto by uz predsa len tych ludi trosku motivovalo bez prestupu priamo do centra (Hodozovo namestie).
810zssk
Aby som ten koncept vysvetlil... povodna myslienka boli dva vozy na 147 a 30 minutovy takt.. lenze jednak vznikol by problem s vyhybanim sa na niektorych miestach a tak ma napadlo, ze by sa zo 147 vyhodila Kalvaria, zostal tam jeden voz, ktory by uz stihal 30 minutovy takt... Kalvaria by mala inu linku, tiez s jednym vozom a 30 minutovym taktom... cize vysledok je rovnaky ako povodny navrh (dva voze), ale Kalvaria by mala separatnu linku.
Na Kalvariu kazdopadne SORku nedostanes ani vo sne.