Reply on: Mike #179558:
Tak ono s tymi pripojmi by bol idealny stav takyto:64 -> 41 - na prestup 0 minut, 41 by na 64 ale povinne vyckavala (ako N53->N56)
41 -> 64 - na prestup 3 minuty, 64 by necakala (ale ked uz by ho v spataku videl tak neuleti), takze v smere do mesta pristresok
3c - Skolak urcite hej, no a mozno 141 v piatok
5 - podla tercikov to je presne tak ako popisal Ike
Zbavime sa jedneho problemu, a vyziskame voz akurat na tu linku
. Tento krok bol praveze trosku odveci, moznoze kebyze je aj ten zvysok 41 zatrolejovany a tade vedie 64, tak je to podstatnejsi prinos. A vlastne, aky bol problem s prevadzkou 41 v trase Hodzovo namestie - Budkova - vozovna hrobonova? (nezacinat s midibusmi a uzkymi cestami, zavolam odtahovku a aj stary YK 280 sa pretiahne po trase 147) To male kinderko by to myslim kludne zvladlo, pripadne na sedlo so striedackou s dodavkami (alebo celodenne dodavky, v spicke s lepsim intervalom). Toto by uz predsa len tych ludi trosku motivovalo bez prestupu priamo do centra (Hodozovo namestie).
Ike
2) Nová trať asi nebude v poriadku, lebo na viacerých miestach šaškovali vrbusti, ale čo chceli, neviem.
3) Celý tento projekt by bol v pohode, keby sa trocha myslelo na obyvateľov Drotárskej - stačilo by málo
3a - keď už je teda vozhrob prestupný uzol, dať tam aspoň prístrešok
3b - nastaviť spoje tak, aby sa naozaj čakali a tak aby bol vždy garantovaný prestup (rovnaký interval)
3c - aspoň v špičke potiahnúť 2-3 spoje na HLST
4) oznamy nikde
5) zvrhlý nástup na Lovinského - Keď chodila 216ka, tak vyhodila ľudí v obratisku a nabrala na regulérnej zastávke. Keď bola dočasne predĺžená 203ka, detto. Ráno som z okna sledoval odchod 64ky. Vodič naštartoval a jednoducho odišiel + prefrčal okolo regulérnej zastávky 207ky.