Reply on: 810zssk #179563:
No ja viem že po zrušení tých pár spojov (ešte minulý rok) bral ľudí aj zo Senca a bol dosť narvatý, aj keď mohol porušiť interné predpisy, ale boli radi, že nemuseli ísť drahším SlivTour (aj keď ho teraz viacej využívajú), lebo je lacnejší než SL Express. Len neviem ako to vysvetlil, že prečo keď stiahli dáta s Mijoly a pýtali sa na tie čísla.Ad: #179564 : No presne je to už asi aj na Slovensku lebo dakde som čítal že ak je prekročená kapacita cestujúcich, tak tiež môže dostať pokutu a ísť na koberček.
Ad: #179565 : To by aj mňa zaujímalo, ale vieš čo je zaujímavé .. Výrobca garantuje 8m2 pre jedného človeka ale keď je niekto trošku širší než ja tak tých 8m2 je málo ?
Ike
2) Nová trať asi nebude v poriadku, lebo na viacerých miestach šaškovali vrbusti, ale čo chceli, neviem.
3) Celý tento projekt by bol v pohode, keby sa trocha myslelo na obyvateľov Drotárskej - stačilo by málo
3a - keď už je teda vozhrob prestupný uzol, dať tam aspoň prístrešok
3b - nastaviť spoje tak, aby sa naozaj čakali a tak aby bol vždy garantovaný prestup (rovnaký interval)
3c - aspoň v špičke potiahnúť 2-3 spoje na HLST
4) oznamy nikde
5) zvrhlý nástup na Lovinského - Keď chodila 216ka, tak vyhodila ľudí v obratisku a nabrala na regulérnej zastávke. Keď bola dočasne predĺžená 203ka, detto. Ráno som z okna sledoval odchod 64ky. Vodič naštartoval a jednoducho odišiel + prefrčal okolo regulérnej zastávky 207ky.