Reply on: fanatikmhd #179559:
Nedaval som to sem, ale napad bol takyto: http://g.co/maps/hknktAby som ten koncept vysvetlil... povodna myslienka boli dva vozy na 147 a 30 minutovy takt.. lenze jednak vznikol by problem s vyhybanim sa na niektorych miestach a tak ma napadlo, ze by sa zo 147 vyhodila Kalvaria, zostal tam jeden voz, ktory by uz stihal 30 minutovy takt... Kalvaria by mala inu linku, tiez s jednym vozom a 30 minutovym taktom... cize vysledok je rovnaky ako povodny navrh (dva voze), ale Kalvaria by mala separatnu linku.
Na Kalvariu kazdopadne SORku nedostanes ani vo sne.
Zbavime sa jedneho problemu, a vyziskame voz akurat na tu linku
. Tento krok bol praveze trosku odveci, moznoze kebyze je aj ten zvysok 41 zatrolejovany a tade vedie 64, tak je to podstatnejsi prinos. A vlastne, aky bol problem s prevadzkou 41 v trase Hodzovo namestie - Budkova - vozovna hrobonova? (nezacinat s midibusmi a uzkymi cestami, zavolam odtahovku a aj stary YK 280 sa pretiahne po trase 147) To male kinderko by to myslim kludne zvladlo, pripadne na sedlo so striedackou s dodavkami (alebo celodenne dodavky, v spicke s lepsim intervalom). Toto by uz predsa len tych ludi trosku motivovalo bez prestupu priamo do centra (Hodozovo namestie).
SORBN12
Zabite ma za túto otázku ale musím, nemá to už "nadkapacitu"? DPB nemá ako SL interný predpis zobrať viac cestujúcich než je kapacita vozidla? U SL to funguje asi od začiatku minulého roku, ak správne mi vodiči vraveli a u expressov dokonca vraj od začiatku tohoto roka nemôžu nikoho brať ani na stojáka. A koľkokrát si pamätám narvaté Intouro až po schodík pri vodičovi len kvôli tomu, že zrýchlená linka BA-TT prestala premávať. A ľuďom jednoducho chýba.