Reply on: Igorko #17955:
Samozrejme, to bola posprejovana jedna tramvaj. Inak tam maju vsetko perfektne ciste. Radost pozerat.
Tak co som ja videl, tak trombelusy boli vyvalcekovane vsetky. Zvonku aj zvnutra. Vynimkou bol jedine Fekalino a 21Trky, ktore mali lak asi este od vyroby. Tramvaje T3 totez.
Srandovna je inak ta jednosmerna KT8 s nizkopodlaznym clankom.
Trochu ma tam sklamali ich reko na TrM. Vsetko stara RABA, takze to pekne hulakalo. Inak v trombelusoch bolo to hlasenie vseobecne tichsie ako v tramvajach. Ale ajtak v pohode
Co sa tyka toho Soplarisu, vznikol vo mne dojem, ze je to autobusova konstrukcia s vlozenym elektromotorom. Ak mi ale napises konstrukcne odlisnosti Soplarisu Fekalino od Soplarisu Gumokolino, rad svoj nazor zmenim.
Inak neviem co maju vsetci proti tej Astre, ale v oblukoch hadzala ovela viac stara smradlava T3. Astra bola uplne tichucka, a bolo pocut zvysovanie frekvencie pri zrychlovani (vysoky ton len minimalne), nie ako T3EV - plasitko na mysi. Podvozky to malo celkovo dost nehlucne. V porovnani aj relativne nove T6A5 maju podvozky prakticky z roku 1930. Navyse maju dvojstupnovu prevodovku vdaka comu to ma zvuk ako nefalsovana RABA

Andy
Re #17941 tr3mp: Uz neviem presne kde, ale bude to spojenie dvoch existujucich usekov veduce niekde okolo nejakeho intraku sa mi zda. Do Bytcice pochybujem, ze budu robit vedenie, tam sa to asi moc neoplati.
Re #17942 tr3mp: Tak ber vela piva pre colnikov a marky na pokuty. Akym spodobom cestujes? A ako budes chodit po Rumunsku? Inac ja ked som pred vela rokmi siel cez Rumunsko, tak sa pamatam na totalne zhrdzavene trolejbusy, tankodromove cesty a el. trate, nechyba vela zobrakov.