Hej, ale za rovnaku cenu, nie? (do konca marca). Cize neoplati sa teraz panikarit "ja sa chcem povozit! ja sa chcem povozit!" ked bude dost casu do konca marca za zvyhodnenu cenu.
Zasadny rozdiel je, ze do 3.3. premava len jeden vlak v kazdom smere. Od 4.3. sa RegioJet stane vyhradnym dopravcom na trati 131 a bude prevadzkovat vlaky kazdu hodinu (pocas dna).
Nasledne od nedele dopravu preberie RegioJet, pricom cestovny poriadok je zverejneny na cp.sk (treba nastavit prislusny datum) a tiez na webe dopravcu. Vsetky vlaky budu prevadzkovane Talentami.
Do soboty vsak plati ze vacsinu vlakov prevadzkuje ZSSK a ta Talenty nema.
Čo takto zájsť na www.regiojet.sk a tam si prečítať všetko podstatné? Je tam aj cp prezentačných jázd, normálny cp, cenník a zvýhodnené cestovné počas prvého mesiaca...
Ale na železnici jazdia celodenne celotýždenne, do PK som vravel že by sa MOHOL uživiť bez dotácie v špičkách.
Približné náklady na 1 km sú 1,2€. Na jedno kolo je to 55,20 €. Pri cene 1,10 € to je 50 ľudí. čiže ak naplníš vozidlo v silnom smere, v opačnom nemusíš viesť vôbec nikoho (ale vždy sa ti tam zo 5 ľudí nájde).
Áno, pri jednorazovom cestovnom je to rovnako, ale pri časovom:
RegioJet mesačný obojsmerný: 30,80 €
Slovak Lines: 20dní * 2 cesty * 1,10€ (z karty) = 44€
Teraz sa už len vysporiadať, kde z tých nákladov ušetriť tých 30%, resp. ako navýšiť kapacitu bez značného navýšenia nákladov (možno napr. 15m voz).
TeBeCe