Je to mozne, ze by to zvladol, az taky odbornik nie som. Kazdopadne je otazne:
a) ci by mali zaujem (na zeleznici sa im nechcelo ist konkurovat dotovanej linke aj ked sami dotaciu nechceli; na druhej strane dnes uz pripustaju, ze spustia Praha - Brno proti dotovanym CD)
b) aky benefit by ponukli proti Slovak Linesu aby ziskali zakaznikov
Pokial ide o licenciu - nevyjadruju sa k jej udeleniu vsetky kraje cez ktore linka prechadza?
81-71 není vůz á la Ečs, trupíku? Všechno je to jen sovětská obšlehnutina vozů Brill newyorského mera, vylepšená o sovětské zlepšováky typu vodivá svorkovnice.
No neviem, pozbierať smeti, pozametať, vymopovať a vyčistiť madlá a to všetko do 10 minút v kĺbovom vozidle.... to minimálne 2ja ľudia na voz budú potrebný... to mi vychádza v takej Petržalke na min. 4-6 upratovačov na nočnej zmene.
Myslím, že aj špičkovú nedotovanú by zvládol. BTW, licencia nie je predsa problém. Stačí si zažiadať o prímestskú linku v TTSK (linka TT-BA), kde z TT pôjde hoc len jeden spoj a zvyšok z PK. Prípadne o diaľkovú s obdobnou prevádzkoua to už v ktoromkoľvek kraji .
Aj mne sa marí ten rok 1996. Len pre doplnenie, v sedle jazdila len tá jedna súprava, navyše len trojvozňová a aj to obsadená viac menej len sediacimi. Interval vychádzal z toho, ako sa stíhala obracať, len škoda že sme aj v špičke nezbehli do tej stanice. Pre dokreslenie obrazu efektivity prevádzky treba prirátať aj počty zamestnancov, keď na jedného rušňovodiča pripadá v každej stanici okrem pokladníčky bola aj dozorkyňa eskalátorov a výpravkyňa. ?
A túto linku (vedúcu zo sídliska) sa pred železničnou stanicou (ak to teda už nepredĺžili až do centra) napája električková linka s celodenným 2-3 minútovým intervalom.
a dnes by bola celá trať už uzavretá, lebo by sa pri (ne)údržbe rozpadávala - viď "dočasne" postavená trať z Radlinského na HlSt, tieťž bola stavaná v 1980's...
ale bobánci, Pro Bratislavu nebyly rezerovavné žádné vozy alá ečs, tam měly jezdit stejné vozy jako v Praze 81-71.
Jak by dopadla stavba této akce, pokud by pokračovala po listopadovém puči? Jednoduše. Postavil by se 1 úsek metra, tenby donutil vedení postavit druhý na hlavní stanici a pak by se asi ´výstavba zastavila, ale aspoň by byla v provozu jedna ucelená trasa. O tom, že by se dál nestavělo je všem jasné.
taka otazka, myslite, ze by sa SA oplatilo niekde prevadzkovat nedotovanu regionalnu autobusovu dopravu? napriklad medzi PK a BA? autobusy tak chodi dost naplnene, podla mna, by boli v zisku ak by sa do toho pustili, ale to je len taka uvaha, prajem im vela stastia s vlakmi
Tak zlte autobusy velmi pochybujem, SA podla mna nema zaujem o busovu regiodopravu... v idealnom pripade bude o par rokov BID rozsirena na cely Zitny ostrov
Ajajáj, pekný ťah: pred ASMN. ?
Z Dun. Stredy pravdepodobne pomaly prejde dosť ludí na vlak, kedže AS a ŽST sú dosť blízko od seba. Pravdepodobne o pár rokov na Žitnom ostrove budú jazdiť húfy žltých autobusov práve k staniciam.
810zssk
a) ci by mali zaujem (na zeleznici sa im nechcelo ist konkurovat dotovanej linke aj ked sami dotaciu nechceli; na druhej strane dnes uz pripustaju, ze spustia Praha - Brno proti dotovanym CD)
b) aky benefit by ponukli proti Slovak Linesu aby ziskali zakaznikov
Pokial ide o licenciu - nevyjadruju sa k jej udeleniu vsetky kraje cez ktore linka prechadza?