Este jeden link o dotaciach...
Pridavam este nieco zaujimave, co som medzitym objavila
) Len po Trnavske Myto. Zarazilo ma to , lebo voz asi isiel aj tak az do vozovne v JD , tak mohol brat ludi aspon k Polusu alebo na Odborarsku , ved je to len par zastaviek na viac
Inac ako to riesia pri dojazde vodici elektriciek ked maju supravu , v ktorej nieje vnutorny BUSE transparent s oznamovanim zastavok, vyjdu a povedia ludom v jednom aj druhom vozni? Lebo sa urcite najdu aj taky co si nevsimnu ten napis a nasadnu....

:o) V roku 2004 sa spominali akesi 3%-ta, ale neviem podrobnosti. Skusim vypatrat pocas dna nejake clanky v tlaci, ak bude chwilka casu-ak sa mi to podari, napisem. 
Pricom som nespravne napisal "tretej stojanke", lebo to co je na JD nie je stojanka, ale tri uzkorozchodne zeleznicne stanice, este k tomu elektrifikovane 600 Voltov jednosmernych, o com by sa tiez dalo polemizovat. 

A ano, vozy si to vyjazdia, ale ako to ovplyvni komfort jazdy nikoho nezaujima, dalej okolky a cele podvozky tiez trpia, kolajnice sa nadmieru opotrebovavaju, prejazd oblukmy o mensich polomeroch je sprevadzany skripanim a piskanim....
Ja viem, to je myslenie a la Beus.

.

TM - 189x, RM - 192x, co znamena, ze kazdych 18-19 sekund nieco ide.
Ak vobec budu a nie je to nejaky vyplod fatazie...
J
Mali aj MB Citaro O530
Re #17824 novačík: Ešte niečo. Zatrávnený zvršok: Aj sa DPB pokúsil rokovať s mestkou časťou Rača, či Novým Mestom o financovaní zatrávnenia Račianskej radiály. Možno aj cez projekt zelené mesto? Pochybujem. A to pritom pán Frimel, je veľmi naklonený k zeleni v meste, takže som si istý, že by sa našla spoločná reč a hlavne aj riešenie. Nemusí sa tam položiť koberec, stačí zem a tráva vyrastie aj sama. Dôležité je potom jej kosenie a aj to by NM určite zafinancovalo. Zeme sa pri súčasnom stavebnom ruchu v meste nájde habadej.