Reply on: Miki #17857:
Predbehol si ma o jedno klinutie mysou!!! ;-D Ano, je to ten clanok
Pridavam este nieco zaujimave, co som medzitym objavila
Pridavam este nieco zaujimave, co som medzitym objavila
) Len po Trnavske Myto. Zarazilo ma to , lebo voz asi isiel aj tak az do vozovne v JD , tak mohol brat ludi aspon k Polusu alebo na Odborarsku , ved je to len par zastaviek na viac
Inac ako to riesia pri dojazde vodici elektriciek ked maju supravu , v ktorej nieje vnutorny BUSE transparent s oznamovanim zastavok, vyjdu a povedia ludom v jednom aj druhom vozni? Lebo sa urcite najdu aj taky co si nevsimnu ten napis a nasadnu....

:o) V roku 2004 sa spominali akesi 3%-ta, ale neviem podrobnosti. Skusim vypatrat pocas dna nejake clanky v tlaci, ak bude chwilka casu-ak sa mi to podari, napisem. 
Pricom som nespravne napisal "tretej stojanke", lebo to co je na JD nie je stojanka, ale tri uzkorozchodne zeleznicne stanice, este k tomu elektrifikovane 600 Voltov jednosmernych, o com by sa tiez dalo polemizovat. 

A ano, vozy si to vyjazdia, ale ako to ovplyvni komfort jazdy nikoho nezaujima, dalej okolky a cele podvozky tiez trpia, kolajnice sa nadmieru opotrebovavaju, prejazd oblukmy o mensich polomeroch je sprevadzany skripanim a piskanim....
Ja viem, to je myslenie a la Beus.

.

Avšak čo ma zarazilo je, že tam majú na autobusových linkách rôznych dopravcov. Ako julkin bus (L341 alebo 241 nie je dobre vidieť), jr richard (L228), post bus(L149), Kolda (L439), Blaguss (L80A, L37A, 147). Neviete niekto ako im to tam funguje?
TM - 189x, RM - 192x, co znamena, ze kazdych 18-19 sekund nieco ide.
Ak vobec budu a nie je to nejaky vyplod fatazie...
J
Re #17829 Igorko: tí zbožňovači všetkého starého a zástanci zakonzervovania starých vozov sú aj tu na tejto diskusii a prejavilo sa to hlavne, keď sa hovorilo, že 7053 pôjde do Parsu na K2S. Keďže je to posledná K2 s koženkou okolo okien rozhorčovali sa, ako je to možné. Ja som bol za, lebo 7053 som sa viezol len raz a už nikdy viac (dúfam) a nie pre jej technický stav, ale tá koženka vomne evokovala bordel a cigánsku osadu. DPB si musí vytvoriť imidž, ktorý nemá. A to od tých najzákladnejších potrieb až po úplne blbosti ako farebné CP. V podstate by DPB ani nemalo mať služobné autá na prevoz vedenia. Ak by išlo na služobku, tak by požičali od mesta.
Re #17824 nováčik: môžem sa spýtať? Keď tú bola fréza z Rakúska, koľko km trate sa sfrézovalo. Bola vonku každý deň, či vlastne noc. Bola nejaká týždenná výluka, aby sa robilo bez prestávky napr. na Karlovke a Dúbravke? Ako to, že sa nepravila trať v samom centre na Vajanského nábreží.
Andy: To je fakt. No uvidíme ako to dopadne s tými 22Tr. Rdšej by som však bral 18m Trollino.
Riko #17843 : možno by to bolo na niečo dobré. Lepšia kontrola toho, čo vodiči robia.
si #17835 : Ja si nemyslím, že je vhodné vyhodiť milióny kvôli tomu aby sa raz za 3 roky na týždeň spravila nejaká výluka. Metro je nejako pospájané? Nie a mi chceme nosný systém podobný metru avšak na báze eliny.