Reply on: J #17851:
Nesúhlasím. V prípade, že máš medzi radiálami spojku, tak môžeš časť vlakov presmerovať a náhradná autobusová doprava je hneď pre DPB jednoduchšia. Vráťme sa k myšlienka vykoľajenia súpravy v Karlovej Vsi. Ak prepojenie Dúbravky s Patrónkou nemáš, musíš nájsť v momente autobusy pre úsek Dúbravka - Karlova Ves - nábrežie - min. po tunel. Ak toto spojenie máš, môžeš poslať vlaky z Dúbravky do centra cez Patrónku a Hlavnú stanicu a autobusmi už nahradzuješ iba úsek Damborského - Karlova Ves - nábrežie - min. po tunel. Ak však postavíš ešte druhé prepojenie radiál, napr. cez Mlynskú dolinu, tak električky z Dúbravky môžeš poslať odklonom cez Patrónku a Mlynskou dolinou od Lafranconi po vlastnej trase. Autobusy Ti v tomto prípade stačia len na úsek Damborského - Karlova Ves - Lafranconi.A čím je kratšia vylúčená trasa, tým je menší počet potrebných autobusov. A čím je menší počet potrebných autobusov, tým je ľahšie i zohnať. A čím je ľahšie ich zohnať, tým rýchlejšie a operatívnejšie DP zabezpečí náhradnú dopravu. A čím rýchlejšie a operatívnejšie DP zabezpečí náhradnú dopravu, tým je väčšia spokojnosť cestujúcich. A o tú nám ide, no nie?
Záver: Čím viac prepojení radiál, tým menšie riziko, tým menšie náklady, lepšia operatívnosť, vyšší štandard služieb.
Pridavam este nieco zaujimave, co som medzitym objavila
) Len po Trnavske Myto. Zarazilo ma to , lebo voz asi isiel aj tak az do vozovne v JD , tak mohol brat ludi aspon k Polusu alebo na Odborarsku , ved je to len par zastaviek na viac
Inac ako to riesia pri dojazde vodici elektriciek ked maju supravu , v ktorej nieje vnutorny BUSE transparent s oznamovanim zastavok, vyjdu a povedia ludom v jednom aj druhom vozni? Lebo sa urcite najdu aj taky co si nevsimnu ten napis a nasadnu....

Avšak čo ma zarazilo je, že tam majú na autobusových linkách rôznych dopravcov. Ako julkin bus (L341 alebo 241 nie je dobre vidieť), jr richard (L228), post bus(L149), Kolda (L439), Blaguss (L80A, L37A, 147). Neviete niekto ako im to tam funguje?
J
d3k0: ja som počul, že magistrát bol proti, teda 4. sekcia, že to je mestský okruh či čo, že tam neôže byť tráva. Ono vôbec nemá do toho čo Frimel kecať. NM sa môže rozhodnúť, že niečo bude financovať, ale dávať ultimáta. Ale v našom meste je všetko možné
Vladimír: múdro si to napísal.