Reply on: Turbo #17814:
K tým pantografom a polpantografom: Kedysi dávno som konštatoval, a toto mi to žiaľ potvrdzuje, že najistejšou cestou k záhube MHD v tom-ktorom meste je pustiť k tomu "fandov", ktorí obdivujú odporové trombelusy, Ráby, T3 výhradne v pôvodnom laku, K2 s vlnitým plechom atď.. Absolútne sa nedokážu vžiť do kože obyčajného cestujúceho, ktorému je to jedno a chce sa odviezť odniekiaľ niekam. Už samotný fakt, že sa na T3G nakúpili pantografy a nie trebárs Vogel sedačky, jasne dokladuje to, pre koho sa ot robí - ešte raz opakujem - celá MHD v Bratislave je hračky, model 1:1 pre pár členov managemnetu a jediné, čo im chýba k jeho dokonmalosti, sú tí otravní vlci...I.
Tam ide za 1 hodinu rannej spicky 60 spojov v jednom smere, z toho nieco vyse 30 klbovych... (ale vzhladom k tomu, ze to su spoje na 26 linkach do mnozstva roznych cielov, je jasne, preco by sa v PO neuzivila elina

ak tiež rátam oba smery.
Turbo
Papyr #17184:
A havne ze nie su peniaze na cistenie interieru. Ale na tie Lekovy, ci Secherony, ktore sa masovo nakupili a teraz sa valaju v Krasnanoch peniaze boli... Plno polpantografov, povodne urcenych na T3G vozy a teraz tam moknu a hrdzaveju... A tiez iba preto, lebo niekomu sa nepaci, ako to vyzera na Te trojke, ale neviem komu... A je mi to jedno! Nech tam tie pantografy pre mna za mna aj korene zapustia, do toho povrchu nasiaknuteho olejom od nedalekej udrzby gumokolov, masnakov. Ja sa nad tym uz iba zasmejem a poviem si: No co, aspon mozeme povadat, ze mame tolko polpantografov so super charakteristikou pritlaku, ze sa nam uz valaju po vozovni...