Reply on: frenky #17806:
Preboha, to, ze Citybus netaha nie je otazkou zvrhlosti jeho konstrukcie. V Prahe maju CB, ktore tahaju. Ale ajtak je to serbel. Podla tychto veci sa jednoducho voz neposudzuje.Re #17810 J: Ver tomu, ze 208ka narvata byva. V najvacsej spicke by to bolo kludne aj na klbak, takze si najprv zisti a odvez sa tym, a potom si bud, resp. nebud isty o potrebnosti resp. nepotrebnosti daneho vozu na danu linku.
J
frenky: #17806 môžem zo všetkým súhlasiť, až na tú regionálku. Ak by sa spravil dobrý projket, nemuselo by to byť zlé. Veď keď elinu, tak rýchlodrážnu, čiže nejak veľa zastávok by nehrozilo. Lamač a DNV sú dosť ďaleko od seba a tak je skôr pravdepodobnejšie, že by sa dali ukecať na financovanie rogionálky po účasnom železničnom telese, ako budovať úplne novú elinovú trať, ktorá pôjde porpi tej železničnej a v dĺžke viac ako 4km bez zastávok. Veď ak by to mala byť rýchlodrážna elina tak v Lamači by bola maxi dve zastávky a v DNV maxi tri. To môžme vybudovať aj na existujúcej železničnej trati. Neskôr by mohla zísť na Lamačskú a ísť na patronku a ďalej.
A takisto nie je pravda, že by sa nedal urobiť prestup na jednej hrane. Stačilo by niečo ako železničné priecestie, ale trať by cesta nekrižovla, ale išla popri železnici na rovnakej úrovni, po ktorej by bus prišiel do stanice, kde by ľudia vystúpili, peši prešli dva metre a nastúpili do motoráčika.
Netreba všetko hneď zavrhnúť, najprv sa pokúsme nad tým porozmýšlať a vymyslieť ako by sa to dalo. Ak dôjdeme k názoru, že by sa to nedalo, tak potom to zavrhnime.
#17807 :
si: akej farby by si chcel vlastne ten interiér, aby nebola vidieť špina?