Reply on: Ike #163371:
Ja si tiež osobne myslím. Aj keď som trochu skeptik a myslím, že
DPB oprotí iným značkám neušetrí v konečnom hľadisku nič.
Všeobecne k poslednej diskusií k SOR:
SOR je pomerne mladý výrobca voči iným výrobcom s mnohoročnou tradíciou (Mercedes, Man, Karosa resp. Renault) ktorý vsadil skorej na nízku cenu vozidiel než dizajn a zčasti aj kvalitu. Je aj pre Českú republiku dobré, že i nich niekto "domáci"
začal vyrábať a vyvíjať vlastnú značku. Tak trochu im a ja sržím palce a verím že budúca typová rada bude zase lepšia.
Čo sa týka dnešnej rady NB určite je čo vylepšovať ale každý výrobca musí nejak začať a nabrať skúsenosti.
A čo sa týka našich SORov NB18 hoci boli relatívne lacné, otázne je aký bude ich stav po 4-5rokoch prevádzky a koľko bude treba vrážať potom do opráv. Myslím že sa Bratislava aj Praha trochu ulakomila mohlo sa s touto značkou ešte počkať.
Ale myslím, že tu aj všetci vieme, že viacmenej tento výrobca bol trochu "dohodený" aj "po známosti" ale na SR nič neobvyklé a netreba to ďalej rozpisovať.
Keď bude najbližší tender na kĺbové autobusy poháňané plynom tak by to mohol vyhrať tender TEDOM. Aspoň ja osobne som na neho aj zvedavý.
Valec
Tvoj príklad s dverami je trocha mimo, bo to že ten autobus má dvere naviac pre cestujúceho nie je osobitným prínosom ani niečom negatívnym a preto to nejak extra neregistruje.