nuž teší ma, že si za L27 v takej podobe, že by mala ísť až na Polianky, v tom prípade nie je potreba tej druhej slučky na južnom konci trasy ako začína oblasť Krčace. Ale bolo by aj tak dobré keby linka od Polianok šla k TESCU Lamač, tak by ju využívali ľudia zo západných ťažšie dostupných koncov Dúbravky aj na cestu za nákupom do TESCA Lamač. Inak číslo 27 nezodpovedá lokalite ktorú obsluhuje. Takže by linka mala mať číslo 183. Keby sa uvoľnilo číslo po L35 alebo 36, tak by sa linka mohla očíslovať jedným z týchto čísel.
Čo sa týka L35 tak úplne postačuje, ak sa ľudia vyvezú k električke na Molecku alebo ku konečnej L4 a 9 a odtiaľ pocestujú na jeden prestup k MiÚ, určite tam necestujú furt a okrem toho by sa dal na tej linke spraviť ak by bola v trase Kuklovská - Šaštínska - Kútiky - Krčace - Harmincova - Polianky - Harmincova - Tesco Lamač kľudne 20min intervak cekotýždenn čo by zvýšilio atraktivitu, skrátilo čakaciu dobu, takže by aj viac ľudí uvažovalo o využívaní tej linky pravidelne a nie iba v rovine "ak sa trafím na jej odchod".
Aha, toto mi nenapadlo. ? Nadchádzku cez časť Púpavovej ul. si dal preto, aby v oboch smeroch bol obslúžený OD Centrum? Ale ďalší dôležitý bod - MiÚ Karlova Ves s priľahlým námestím by zostal iba v smere na Dlhé diely. ?
Ako to vyzerá s Dúbravskou cestou? Táto fotka je z marca 2009 http://sk.fotoalbum.eu/Peon/a91107/00000008 a zrejme sa tam toho veľa nezmanilo. To presmerovanie 34-ky tade nevyzerá reálne.. Jedine minibus raz možno..
Nemáte niekto informácie - dokedy asi bude Dúbravská cesta umelo oddelená betónovými kvádrami pri miniobratisku 36-ky "Dúbravská cesta"? A prečo tam vlastne sú?
v Dubravke na autobusovej zastavke Alexyho na oboch stranach cesty (aj pri kostole aj pri DK) su rozbite vyplne zastavkoveho pristresku...pri dk rozbili jedno, pri kostole ostalo akurat jedno cele...stalo sa to zjavne nad ranom cca okolo 4:00, lebo sme sa vracali z party taxikom a ked sme vystupili pod DK tak akurat prisli za nami policajti a pytali sa ci sme niekoho nevideli utekat
Práveže až na Polianky by podľa mňa tá 27-ka bola rozumná aj za cenu použitia dvoch minibusov. Aspoň by sa mohla úplne zrušiť 36-ka s tou jej "úžasnou" obojsmernou zachádzkou na Polianky. Len neviem či by na miniobratisku "Dúbravská cesta" mohla 27-ka aj chvíľu reálne prestávkovať ALEBO či by to mohla byť jedine priebežná konečná..
Tvoj návrh 36-ky zrejme počíta so zrušením 35-ky. Lenže práve 35-ka spája časť Dlhých dielov s OD Centrum a Miestnym úradom Karlova Ves (teda s hornou časťou Karlovky). Neraz som poobede videl pri OD Centrum nastupovať do 35-ky viacero deciek. Čo im zrušili školský spoj? O 135-ke nepíšem - tú by som zrušil..
Ešte k 27-ke: Započul som názor dvoch žien na ul. Pod záhradami pri novej zastávke "Alexyho", s ktorým sa stotožňujem: "Komu to tu chýbalo?" "Keby to aspoň hentam dali!" ukazujúc smerom na Koprivnickú a Talichovu ulicu.
ja som inak tiez tak pocul, ze je zaplatenych vsetkych tych 10 busov. Ved ma ich byt spolu 21, nie? 1 premava od Ikei uz dlho, v lete spojazdnili 10 a teraz som myslel, ze chystaju tych dalsich 10.
Verejná diskusia s dvomi kandidátmi na primátora Bratislavy,
ktorí prijali pozvanie.
Zhovárať sa budeme:
s Jánom Budajom a Milanom Ftáčnikom.
Diskusiu bude moderovať Juraj Hrabko.
v nedeľu
21. novembra o 14.00
v A4 – nultom priestore
(nám SNP bývaly V klub)
S kandidátmi o zásadných problémoch
V októbri diskutovali Bratislavčania s kandidátmi o postavení (nezávislej) kultúry v hlavnom meste. Tentokrát sa na diskusii, ktorá sa koná na podnet niekoľkých občianskych združení, budú môcť obyvatelia Bratislavy zhovárať s vybranými kandidátmi na viaceré témy.
Od hodnotenia predchádzajúcich štyroch rokov, definovania aktuálneho stavu a z neho vyplývajúcich najzásadnejších problémov, akými sú doprava, parkovanie, čierne stavby, verejný poriadok či výstavba (PKO, Zimný štadión, kasíno, Starý most, metro a pod.) až po predstavy a možné riešenia problémov súvisiacich so zadĺženosťou mesta.
Okrem tém ako sú priority jednotlivých kandidátov, otázky financovania kampaní, či podpora politických strán sa Bratislavčania budú tiež môcť dozvedieť, ako si jednotliví kandidáti predstavujú spoluprácu s budúcim zastupiteľstvom, ako plánujú rozvíjať kvalitu života v hlavnom meste (zeleň, kultúra, turistický ruch a pod.), ako aj spôsoby financovania svojich plánov. O týchto i o ďalších témach sa bude hovoriť v nedeľu v A4 – nultom priestore.