Ja som sa svojím českým pôvodom nikdy netajil ani sa zaň nehanbil, na rozdiel od teba a riešenie národnosti kohokoľvek mám hlboko, hlboko v anále. Keby si nezačal riešiť "Pepíkov", tak na nejakého Žáka seriem. Nauča sa aspoň slovensky, keď sa chceš navážať do iných národností, šuhajík. A môžem ťa uistiť, že som nikdy neťahal z webu veci, ktoré sa kupjú, ani som nekradol rožky v samoške ako ty. Teba nemám dôvod normálne oslovovať, ty šukomír ? .
Ad tvoja stupídna reakcia na Sanosa - počítaj si v nitrianskej diskusii, ale podľa možnosti len ČÍTAJ, neprispievaj, už si zasral svojím pľutím na SOR-ky všetky diskusie na iMHD. A ak si neprestaneš brať moje meno do huby, Daniel Žák, tak to zaplatíš. Nepoviem ti ako ale bude ťa to mrzieť.
? to môžeš povedať aj tým ostatným tisíckam ľudí čo vidia, aká je SOR plechovica... tvoj názor je zmagorený tým, že mne sa neľúbi SOR, nakoľko pre teba ako občana ČR to je nedotknuteľná vec, lebo je to z ČR, pre nič iné a máš v gatiach aby si to ty aj tí sfanatizovaní šotušíci priznali ?
Toto praskání se týkalo pouze malé trhliny za kloubem u první série. Sor tuto závadu uznal a okamžitě sjednal nápravu - penále za servisované vozy. Další série mají konstrukční změny, které by tomuto problému měly čelit.
my sme teda platili za všetky rovnakú cenu ako keby boli s klímou, či bez nej? ? a teda toto nikomu kompetentnému nevadí, že zas sa budeme 6-8 rokov pariť v nových autobusoch, hlavne, že sa on vozí v autíčku s klímou ?
Ano, část cestujících drobné odlišnosti typů zaznamená. Přesto jsou drtivé většině cestujícím úplně ukradené. Pokud spoj jede načas, je čistý a cestující si má kde sednout, je mu jedno čím se veze.
Vážený pane no.ev.di alias Maranatho, do doby než projdete psychiatrickou léčbou, Vás prosím, abyste na mé příspěvky neragoval. S Vámi se dále bavit nebudu, protože jste evidentně nemocný člověk.
mimochodom v BB fóre dakto písal, že tie podesty čo tam naklobásili SpORáci, vraj môže poslúžiť ako priestor pre pomocný dieselagregát. Tak ma napadlo, že či by takúto záťaž navyše rám uniesol.
Ked uz tu je m@rtin, tak by som mal nanho otazku a zaroven aj na miestnych:
Ako su na tom SORy NB18 ohladom toho praskania? Podarilo sa to vyriesit a uz sa to neobjavuje, ci sa to podarilo len obmedzit, nebodaj sa nepodarilo poriesit nic? Mam pocit, ze sa to tykalo len prvych dodavok do Bratislavy/Prahy, objavilo sa to aj na dalsich vozidlach? Boli dalsie vozidla?
To nie sú ilúzie,ale reálna skutočnosť odpočutá priamo v dopravných prostriedkoch. Keď sa dve babky rozprávajú v štýle "V týchto malých Soroch (konkrétne BN 9,5) sú tie schody strašne nebezpečné", resp. keď sa škriabe vzadu na balkón "V týchto nových Mercedesoch sú tie sedadlá strašne vysoko". Proste aj bežná cestujúca verejnosť (samozrejme že nie úplne každý) podvedome registruje pozitíva a negatíva nejakého typu autobusu a keď sa s nimi stretáva často tak ich vie aj pomenovať a priradiť ku konkrétnemu typu.
Tvoj príklad s dverami je trocha mimo, bo to že ten autobus má dvere naviac pre cestujúceho nie je osobitným prínosom ani niečom negatívnym a preto to nejak extra neregistruje.
podla mna to uz mozne nie je, ked vsimnes strechy neklimatizovanych soriek a klimatizovanych. Na klimu na streche potrebujes miesto a akokeby tu velku dieru v streche ( v interieri su to tie mriezky nad 2. a 3. napravou na strope ) , neklimatizovane SORy tam uz maju tie obycajne fukace.
máš nejaký problém s mojím menom ty šukomír,či čo? sa pozri na to svoje "slovenské", zlodej kričí chyťte zlodeja, ešte má tú drzosť poúčať aj druhého o sťahovaní vecí z webu, jak keby si ty neťahal nič, ty klamár ? ty v tej svojej degenerácií mozgovej ani nevieš človeka normálne osloviť... kľudne ťa ponechám v omyle ?
Re #163371 Ike: tak týmto sa utešovať je teda fakt pod úroveň. Aby dnes niekto vyrobil niečo čo by bolo horšie než Ik280 po stránke komfortu, tak to by už len bola pohroma. A čo takto S(p)OR(ák) porovnať s autobusami ostatných výrobcov?! ?
Re #163375 dopravak123: ako keby záležalo, či BMX, Mercedes, Škoda, Peugeot, Ford, Citroen,... podstata je, že v autobuse do práce necestovali už nejaký ten rok, čo sa možno netýka rádových pracovníkov.
Re #163368 Sanos: ☺ to akože SOR NB 18 nemá nižšiu spotrebu ako tie naše staré "haraburdy"? Ako to? ? Pán Igor Jeřábek vysvetlí ako je možné, že SOR má takú spotrebu ?
Re #163381 m@rtin: ak teda hovoríš podľa seba, alebo daných ľudí no tak asi máte riadne poruchy percepcie ? v Bratislave ti bez problémov každý aj najväčší laik vie, aký je rozdiel medzi MBCC, Solarisom a SORom, to si iba ty myslíš, že nie. Aj v Prahe určite ľudia vedia o čo je inší SOR a Citelis, len ty v kuse zavádzaš a robíš z ľudí somárov, resp. zavádzaš tuto so svojím druhom z ČR, že je všetko OK. To všetci, čo ste v ČR trpíte slabosťou na SOR či čo? Ako by ste vlastne reagovali keby bol SOR Slovenský alebo Posľký výrobca, toto si mi furt nezodpovedal ?
Tyto iluze jsem si o cestujících dělal kdysi taky. Dnes mohu s klidným svědomím říct, že cestující v Praze od sebe rozezná max. starou Karosu a nízkopodlažní autobus. Šotouši tyhle problémy strašně řeší, přitom 99% cestujících je úplně ukradený, čím se veze.
Údajně si DP dělal průzkum, jestli cestující na autobusech SOR vítají dveře navíc. Plných 95% cestujících si těch dveří navíc vůbec nevšimlo!! Sám když někdy Sorem jedu s nějakým nešotoušem, schválně se ho zeptám, jestli mu na tom autobusu nepřijde něco divnýho. Většinou si všimnou akorát toho, že je to nový. Když jim řeknu o 4, resp. 5 dveřích, většina odpoví - no jooo, fakt to má dveře navíc, vůbec jsem si toho nevšim.
Petto