Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Viem, že je to z inej lokality ale pridam Vam to tu
http://korzar.sme.sk/c/5718388/autobus-havaroval-vodic-zomrel-asi-na-infarkt.html
Mojho priatela znamy. Cest jeho pamiatke. ?
Reply on: Valec #159614:
PhDr. Mgr. Branislav Záhradník riaditel' sekcie marketingu a komunikácie (strana 2 výročnej správy DPB a. s. za rok 2009) ..teda aj keby dnes už nebol defakto ani deiure predseda predstavenstva ten riaditeľ sekcie môže byť kľudne aj naďalej (a za pôvodný plat...)
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: kecho #159575:
Je to dosť zlé. Pár tratí je zrelých na zastavenie dopravy už dávno, ale že by práve Skalité, kde jazdí v kladivách 4-5 klás... To je vážne dosť strelený nápad.
Nezdá sa mi ani Čadca-Makov a za najväčšiu chybu považujem prepojenie Prievidza-Horná Štubňa. Brezno-Hnilec by samo osebe bolo v poriadku, ale koľko tam asi vydrží Horehronec? Myslím, že veľmi rýchlo nastane neochota kvôli jedinému páru vlakov (a trikrát do týždňa manipuláku Brezno-Heľpa) udržiavať 81 km trate vrátane telgártskeho tunelu.
Naopak ma prekvapuje, že sa stále drží Spišské Podhradie, kde jazdí sólo šukafón.
Reply on: no.ev.di. #159612:
Papierovo tam síce nie je, ale v decembrovom Dopravnom kontakte - časopise zamestnancov a priaznivcov DPB - je s ním dvojstranový rozhovor. ?
Reply on: 810zssk #159610:
Podieľať sa mi moc nechce, ale spripomienkovať to môžem veľmi rád. ?
Reply on: MatejBA #159611:
fyzicky a papierovo tam už nie je, ale máš zaručené, že tam nemá už vplyv? Kto potom ešte drží stále existenciu 35,36,133 a 135? ?
Reply on: no.ev.di. #159609:
Ty fakt nie si normalny - nie, ze by si bol rad, ze tam nie je, ale ty si kopnes este ako posledny zbabelec do zdochliny ...
Pracujem na navrhu pripojnych autobusov k RegioJetom - ak je tu niekto kto dane oblasti dobre pozna, chcel by sa na nom podielat alebo z ineho dovodu ma zaujem pripomienkovat ho este pred zverejnenim tu, budem rad ked sa mi ozve na e-mail.

Po vytvoreni finalneho projektu by mal byt zaslany na RegioJet, BSK a TSK.
Reply on: luky133 #159606:
B.Z. už skončil svoju robotu pre KV? Čo ho nebombardujú ľudia aj ďalej nech je aktívny? Či keď zistil, že ľudia ho prekukli, tak serie na to už?
Reply on: luky133 #159606:
Načo ju potrebuješ ?
Reply on: luky133 #159606:
Voľby budú v roku 2014.
Dokedy ešte bude "pauzovať" informačná tabuľa na Molecovej? Rok ako pod Novým mostom vtedy, alebo ju plánujú sfunkčniť ešte tento rok? ?
dokoncenie:
...ale aj tak sa obcas hodi...

sorry ?
http://www.bid.sk/cestujuci/aktuality/docasna-neaktualizacia-vyhladavaca-dopravnych-spojeni/
Celkom by ma zaujimali tie prevadzkove dovody 🙂 Sice ten vyhladavac nie je velmi pouzitelny (1. lebo cp.sk je ako taky pre MHD dost nevyhovujuci a krepy, 2. chybaju tam niektore prestupne body, napr. ked si date hladat ZST Vinohrady - Pezinok tak Vam to najde len vlaky a nie busy z Bratislava, Predmestie)
Reply on: ufo #159598:
budiš, ale takt tam na rýchlikoch nie je asi to ani nie je v spektre záujmov ZSSK a ŽSR. Im stačí, že rýchliky BA-ZA-KE sú v takte a zvyšok ich netrápi, hlave aby si zvyšok Slovenska docestoval do BA v pohode, zvyšok si môže trhnúť ?
Reply on: S499.1023 #159600:
ňahaj tak synku ? nech ti poviem, čo poviem, má to zmysel? ?
Nedávno sa tu veľa diskutovalo o kĺbových autobusoch a o problémoch s nimi. Keďsom bol v decembri v Japonsku, prekvapilo ma, že v žiadnom z miest ako je Fukuoka, Kumamoto, či Tokio som nevidel jeden jediný dlhý kĺbový autobus. Keďže všetky busy sú krátke, jazdí ich o to viac a v kratších intervaloch. Treba síce viac vodičov, ale v Japonsku všeobecne vládne prezamestnanosť.

Tie autobusy sú navyše vo všetkých mestách úplne rovnaké, akoby ich pre celé Japonsko vyrábal jediný výrobca. Neviem však aký - na vozidlách som nenašiel značku výrobcu a ani moji japonskí pritelia mi nevedeli povedať, kto ich vyrába.
Reply on: no.ev.di. #159586:
Máš obraz o využití tých gemerských lokálok alebo tých osobákov Jesenské - Rožňava? Alebo si to navštívil v živote len prstom po mape a vagínuješ z princípu?
Reply on: ufo #159598:
Nie Tornaľa ale Turňa teda
Reply on: Mike #159588:
Ohľadom Čadca - Makov sa ruší len úsek Turzovka - Makov. Je tam síce veľa autobusov, ale chodí plné všetko, aj busy aj vlaky, koncepcia síce žiadna, ale zrušením vlakov by tam vznikol ešte väčší bordel. (Vo vlakoch počet cestujúcich okolo 200 ľudí).

Re #159586 no.ev.di.: Jesenské - Tornaľa už malo byť zrušené dávno, tam Os vlakmi nikto nechodí. Tam majú význam akurát rýchliky, keby chodili v 2h takte.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.