Myslíte, že je do budúcna reálne aby sa obnovila trať Šamorín - Kvetoslavov (s tým, že by bola vybudovaná odbočka do zast. Kvetoslavov aby vlaky mohli ísť priamo do BA) aby sa mohla vykonávať kapacitnejšia doprava BA - Šamorín a nahradiť tak autobusy?
Martin Fundárek
Nezdá sa mi ani Čadca-Makov a za najväčšiu chybu považujem prepojenie Prievidza-Horná Štubňa. Brezno-Hnilec by samo osebe bolo v poriadku, ale koľko tam asi vydrží Horehronec? Myslím, že veľmi rýchlo nastane neochota kvôli jedinému páru vlakov (a trikrát do týždňa manipuláku Brezno-Heľpa) udržiavať 81 km trate vrátane telgártskeho tunelu.
Naopak ma prekvapuje, že sa stále drží Spišské Podhradie, kde jazdí sólo šukafón.