PhDr. Mgr. Branislav Záhradník riaditel' sekcie marketingu a komunikácie (strana 2 výročnej správy DPB a. s. za rok 2009) ..teda aj keby dnes už nebol defakto ani deiure predseda predstavenstva ten riaditeľ sekcie môže byť kľudne aj naďalej (a za pôvodný plat...)
Je to dosť zlé. Pár tratí je zrelých na zastavenie dopravy už dávno, ale že by práve Skalité, kde jazdí v kladivách 4-5 klás... To je vážne dosť strelený nápad.
Nezdá sa mi ani Čadca-Makov a za najväčšiu chybu považujem prepojenie Prievidza-Horná Štubňa. Brezno-Hnilec by samo osebe bolo v poriadku, ale koľko tam asi vydrží Horehronec? Myslím, že veľmi rýchlo nastane neochota kvôli jedinému páru vlakov (a trikrát do týždňa manipuláku Brezno-Heľpa) udržiavať 81 km trate vrátane telgártskeho tunelu.
Naopak ma prekvapuje, že sa stále drží Spišské Podhradie, kde jazdí sólo šukafón.
Pracujem na navrhu pripojnych autobusov k RegioJetom - ak je tu niekto kto dane oblasti dobre pozna, chcel by sa na nom podielat alebo z ineho dovodu ma zaujem pripomienkovat ho este pred zverejnenim tu, budem rad ked sa mi ozve na e-mail.
Po vytvoreni finalneho projektu by mal byt zaslany na RegioJet, BSK a TSK.
http://www.bid.sk/cestujuci/aktuality/docasna-neaktualizacia-vyhladavaca-dopravnych-spojeni/
Celkom by ma zaujimali tie prevadzkove dovody Sice ten vyhladavac nie je velmi pouzitelny (1. lebo cp.sk je ako taky pre MHD dost nevyhovujuci a krepy, 2. chybaju tam niektore prestupne body, napr. ked si date hladat ZST Vinohrady - Pezinok tak Vam to najde len vlaky a nie busy z Bratislava, Predmestie)
budiš, ale takt tam na rýchlikoch nie je asi to ani nie je v spektre záujmov ZSSK a ŽSR. Im stačí, že rýchliky BA-ZA-KE sú v takte a zvyšok ich netrápi, hlave aby si zvyšok Slovenska docestoval do BA v pohode, zvyšok si môže trhnúť ?
intony