Reply on: Vladimír #15263:
B9,5 stoji asi 4,1 mil (alebo 90 tis Euro?), nie som si isty. V 2001 boli ceny C7,5 - 3,5 mil, C9,5 - 4,1 mil Sk.
Skúsim Ti to predsa ešte raz vysvetliť... V lete sme obaja nad CP písanými strojmi krútili hlavou. Aj ja, aj Ty. Ja som sa s používaním pís. strojom písaných CP nezmieril, len Ti po stý raz opakujem, že keby som mal tú moc, niečo v DPMK meniť, tak by som mal toľko roboty, že CP by sa možno začali písať computerom v roku 2007. Skrátka, je to problém, ale nie je to problém DPMK číslo 1.
fnuk

Ale vypadá to pěkně.
radsej ti budem verit...
Aku to ma vyhodu oproti klasickym stlpom?
Mám známich z MČ Petržalka a tý mi povedaly niekoľko príhod. Napr. jeden deň nevedali zohnať pracovníka, na druhý už podpisoval papier a šiel sa hlásiť na ÚP. Nie všetko sa dá hneď, ale sme radi, že veci sa začali hýbať a to nám potvrdili aj nemenovaný ľudia z DPB. To že sa vymení človek na poste primátora neznamená, že od druhého dňa bude DPB 100% fungovať. Kresánek a Moravčík na MHD ***ali, to je 12 rokov uvidíme kde budeme v roku 2007. Ak vy ste poslanec mestského zastupiteľstva a nemáte pojem o veciach, tak sa ani nečudujem, že to nejde trochu rýchlejšie. Ale aj tak pochybujem že ním ste, skôr ste len nejaký vyrývač.
Martin Fundárek
1. V Prahe sú štyri chronometrážne pásma: najdlhšie platí v pracovných dňoch od 7.00 do 18.59, druhé platí v pracovných dňoch od 6.00 do 6.59 a od 19.00 do 21.29, v sobotu a v nedeľu od 6.00 do 21.29, tretie denne od 21.30 do 5.59. Posledná, štvrtá, platí pre nočné linky a je najkratšia.
2. Platnosť prvého až tretieho chronometrážneho pásma závisí od stanoveného odchodu z danej zastávky. Ak má napríklad linka 10 odchod z konečnej Sídliště Ďáblice v pondelok o 5.59, vystrieda na svojej trase až tri pásma – začína tretím, od druhej zastávky ide podľa druhého (keďže odchod z nej je 6.00 alebo neskôr), a niekde okolo Motola prejde do prvého (od prvej zastávky, z ktorej má odchod 7.00 alebo neskôr).
3. Zaujímavé je, že na jednej linke môžu byť dve zastávky s rovnakým názvom. Stáva sa to na križovatkách, kde sú zastávky situované tak, že niektoré linky prechádzajú jednu zastávku pred križovatkou a druhú za križovatkou – zastavujú na obidvoch. Príklady: Národní divadlo (18), Nádraží Holešovice (14), Palmovka (3,8,19), Želivského (11). V električke si potom vypočujete „Národní divadlo, příští zastávka Národní divadlo“.
4. Ak sa vyskytne nejaká prekážka predlžujúca čas jazdy, chronometráž sa promptne prispôsobí. Napríklad pri výstavbe čohosi na trase Střelničná-Sídliště Ďáblice bola takto asi pred rokom pridaná minúta, zrejme kvôli pomalej jazde alebo čomu.