Napada ma... ciste teoreticky, kedze vhodne rovinate mesto na jej prevadzku nie je, sla by za socializmu vyrobit KT8 na metrovom rozchode s tym, ze by hnacimi boli len prvy a stvrty podvozok? If yes, ake by boli trakcne vlastnosti takeho vozidla? Bolo by to az take slabe, ze prakticky nepouzitelne?
Najvhodnejší variant by bol, keby bolo dostatočné množstvo finančných prostriedkov a tým pádom by bola vyhlásená architektonická súťaž na vzhľad prestrešenie električkového terminálu. Lebo či tam bude vlnitý plech, alebo židekáč, vždy to bude odporné.
tie prístrešky sú síce veľmi zanedbané a pôsobia nedobre, ale nemyslím si, že ich náhrada prístreškami JCD by bola nejaké terno... to by ich tam muselo byť aspoň 5 spojených ☺ . Osobne som toho názoru, že tie súčasné by tam mali zostať, ale samozrejme po celkovej rekonštrukcii (s použitím dnešných materiálov a žiadny vlnitý plech). V ideálnom prípade to spojiť aj s rekonštrukciou podchodu, keďže to k sebe patrí. No a hlavne by sa hodilo v rámci tej rekonštrukcie zrekonštruovať aj zmýšľanie zodpovedných, pretože ak sa nezmenia zabehnuté princípy "údržby", o pár týždňov/mesiacov budeme tam, kde sme boli. Ale môžem snívať ďalej...
tak aj bez dispečerského sledovania som videl včera 2x prechádzať okolo ovsištského lidla bus 129 - raz bol úplne prázdny a druhý raz v ňom boli 2 ľudia ? nebolo by lepšie tým vozom radšej zahustiť interval na inej linke?
Re #152204 no.ev.di.: už tu bolo xkrát napísané, že prístrešky sa strhávať nebudú... ale - čo ak pri "neodbornej manipulácii" pri trhaní koľajníc nejaký ten žeriav ten prístrešok poškodí? ?
Pretoze ked idem napriklad na Patronku je lepsie sa mi pozriet na tabulu ako na X cestakov... navyse na tabuli sa dali zohladnovat aktualne zmeny (hoci sa to casto nerobilo).
došla mi jedna vec, že ak sa o oprave trati rozhodlo náhle pre jej kritický stav, tak asi ťažko v tom budú zahrnuté aj prístrešky, keďže by na ne musel dakto dostať zakázku nie?
Mozes mi prezradit na co ti ta tabula preboha bola?Aj tak fungovala len zriedka.Riadil ju pocitac ktory bol u dispecerov v kancli,a nakolko uz dispeceri pod Novym mostom skoncili tak s nimi skoncil aj pocitac aj info tabula.Ty sa nevies orientovat v papierovych CP ktore su na zastavkach?? ?
prístrešky na TrM sú exkluzívne architektonické dielo dotvárajúce nám. Fr. Zupku, takže s týmto sa musíš obrátiť asi priamo na mesto a hlavného developera p. Gyurkovszkeho...
ale bolo by to úplne logické keby sa tie prístrešky opravili, nie? ? len podotýkam, že najlepšie by bolo opraviť aj eskalátory rovno, aby sa nemuseli uzatvárať potom
A kde je v tvojom prispevku reakcia na povodny prispevok? On sa pytal ci sa uzatvorenie trate sucasne vyuzije na DALSIU rekonstrukciu, kde predmetom bude oprava pristreskov. Priemerne inteligentny jedinec by to mohol pochopit.
Btw.: Vyzera to tak ze zastavka Odbojarov bude na tom istom mieste kde kedysi - uz tam zrejme stavaju novy ostrovcek. To bolo od DPB velmi smart, postavit novy ostrovcek na tie styri dni ci kolko sluzil..
Predmet rekonštrukcie je havarijný stav električkovej trate a pokiaľ viem, električková trať to sú akože tie koľajnice po ktorých ony jazdia, dodnes netuším, či jazdia aj po tých prístreškoch...
Papyr