Uspech by bol kedy bola vsade aspom max tratova 120 km/h na trati 180.. no najblizsich 10 rokov tipujem nic nove nebude. max sa dokonci Trencin.. sory za OT, lebo toto neni MHD. ?
V Nemecku sa bežne vyskytujú Duewagy GT8, GT10 a dokonca aj GT12 s hnacím len prvým a posledným podvozkom a dokonca aj nie všetky podvozky občas nie sú brzdené. Len dynamika jazdy je pre človeka, zvyknutého na T3, zúfalá ? .
Tak Číňania majú už teraz najviac km vysokorýchlostných tratí na svete, takže by som sa nečudoval, keby investovali aj do medzinárodných projektov.
Viac info o ich tratiach: http://en.wikipedia.org/wiki/High-speed_rail_in_China
ja osobne si myslím, že ani 300km/h trať netreba. Postačí bohate ak sa namiesto tých smiešnych 160km/h podarí spraviť BA-ZA-KE na 200-240km, samozrejme podľa toho ako to dovolia miestne pomery v okolí trate, teda by bola úspechom aj 160-180 v úseku Púchov - Kraľovany ale na zvyšku by šlo aj viac.
Ježiši toto sme tu preberali tušim 4 roky dozadu. A jedno čo je nam známe tu v Blave s električkami to nepohne ani dotaciou z číny. Chceme iny rozchod pre eliny, menej zničené koľaje, S bahn regio Vajnory devinska, ale tu su stále len komunistické konštrukcie a staré ošuchané papiere o riešeni v neriešeni. Inač vraj činania chcú dotovať a postaviť železnicu na 300 km v h. na slovensku. Tušim to kecli v markize.
Dispečerské stanovište pod Novým mostom nie je t.č. obsadené. Pôvodné zatieklo, nie je prevádzkyschopné. Vytvorilo sa náhradné v sociálke pre vodičov s minimálnymi rozmermi. Tam sa však nedalo dýchať pre jestvujúce horúčavy. Druhá vec je zastaralý softvér na ovládanie tabule. Ten sa rieši. Najlepšie by bolo všetko spraviť nové (stanovište, softvér pre info tabuľu), ale ide o financie.
Napada ma... ciste teoreticky, kedze vhodne rovinate mesto na jej prevadzku nie je, sla by za socializmu vyrobit KT8 na metrovom rozchode s tym, ze by hnacimi boli len prvy a stvrty podvozok? If yes, ake by boli trakcne vlastnosti takeho vozidla? Bolo by to az take slabe, ze prakticky nepouzitelne?
Najvhodnejší variant by bol, keby bolo dostatočné množstvo finančných prostriedkov a tým pádom by bola vyhlásená architektonická súťaž na vzhľad prestrešenie električkového terminálu. Lebo či tam bude vlnitý plech, alebo židekáč, vždy to bude odporné.
tie prístrešky sú síce veľmi zanedbané a pôsobia nedobre, ale nemyslím si, že ich náhrada prístreškami JCD by bola nejaké terno... to by ich tam muselo byť aspoň 5 spojených ☺ . Osobne som toho názoru, že tie súčasné by tam mali zostať, ale samozrejme po celkovej rekonštrukcii (s použitím dnešných materiálov a žiadny vlnitý plech). V ideálnom prípade to spojiť aj s rekonštrukciou podchodu, keďže to k sebe patrí. No a hlavne by sa hodilo v rámci tej rekonštrukcie zrekonštruovať aj zmýšľanie zodpovedných, pretože ak sa nezmenia zabehnuté princípy "údržby", o pár týždňov/mesiacov budeme tam, kde sme boli. Ale môžem snívať ďalej...
tak aj bez dispečerského sledovania som videl včera 2x prechádzať okolo ovsištského lidla bus 129 - raz bol úplne prázdny a druhý raz v ňom boli 2 ľudia ? nebolo by lepšie tým vozom radšej zahustiť interval na inej linke?
Re #152204 no.ev.di.: už tu bolo xkrát napísané, že prístrešky sa strhávať nebudú... ale - čo ak pri "neodbornej manipulácii" pri trhaní koľajníc nejaký ten žeriav ten prístrešok poškodí? ?
Pretoze ked idem napriklad na Patronku je lepsie sa mi pozriet na tabulu ako na X cestakov... navyse na tabuli sa dali zohladnovat aktualne zmeny (hoci sa to casto nerobilo).
došla mi jedna vec, že ak sa o oprave trati rozhodlo náhle pre jej kritický stav, tak asi ťažko v tom budú zahrnuté aj prístrešky, keďže by na ne musel dakto dostať zakázku nie?
Mozes mi prezradit na co ti ta tabula preboha bola?Aj tak fungovala len zriedka.Riadil ju pocitac ktory bol u dispecerov v kancli,a nakolko uz dispeceri pod Novym mostom skoncili tak s nimi skoncil aj pocitac aj info tabula.Ty sa nevies orientovat v papierovych CP ktore su na zastavkach?? ?
prístrešky na TrM sú exkluzívne architektonické dielo dotvárajúce nám. Fr. Zupku, takže s týmto sa musíš obrátiť asi priamo na mesto a hlavného developera p. Gyurkovszkeho...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023