Reply on: eripmav #149432:
to co si povedal má možno zmysel, ale nemožno to brať ako písmo svätá. Obyvatelia Rajky a okolia, čo cestujú do Bratislavy, sú s veľkou pravdepodobnosťou účastníci suburbanizácie (lacné pozemky, bývanie na vidieku).Princípom a hlavným činiteľom tohto procesu je však vlastníctvo osobného automobilu (a nie len jedného). Nikto sa ti nebude sťahovať z BA na vidiek s tým, že bude chodiť SL, ZSSK alebo BID... NIKTO

Valec
Akurát, že tu je situácia trocha iná, lebo sa ľudia vysťahovali niekam, kde verejná doprava u niekoľko rokov nejazdí. Aj napriek tomu tam šli, lebo každý z nich už auto mal (inak by sa tam ani nedostali na obhliadku domu/bytu). Akurát, že to nedomysleli, lebo jedným autom sa celá rodina s rôznymi potrebami jej členov neuspokojí.
A k počtu spojov, koľko a v akých časoch ich Blaguss mal je dodnes možno vidieť v cestovnom poriadku. Ale ako tvrdím, na tom s príchodom do BA o 7:00 (čo považujem za vhodný čas ako pri ceste do práce tak aj do školy) bolo maximum 10 ľudí (bežne 4-6) tak to nebude len nedostatkom spojov. Ono totiž, nikto z dotknutých nekričí že spojov je nedostatok alebo idú v nevhodný čas, ale že spojenie nemajú žiadne. A to pravda nie je.
Re #149433 eripmav: A k nočákom, ja neviem kedy a kam ty cestuješ nočákom, ale keď si porovnám naplnenosť petržalských spojov tak okolo roku 2000 a dnes, tak ti poviem že žiadny alebo len veľmi málo ľudí v nich pribudlo (ono za ten čas to môže ovplyvňovať aj zmena vekovej štruktúry), ja by som skôr povedal, že počet je ten istý, akurát vďaka viacerým spojom sa rozložili a cestovanie je kultúrnejšie (i keď toto slovo sa k nočáku príliž nehodí).