Reply on: eripmav #149432:
Okrem toho čo už napísal Mike:Akurát, že tu je situácia trocha iná, lebo sa ľudia vysťahovali niekam, kde verejná doprava u niekoľko rokov nejazdí. Aj napriek tomu tam šli, lebo každý z nich už auto mal (inak by sa tam ani nedostali na obhliadku domu/bytu). Akurát, že to nedomysleli, lebo jedným autom sa celá rodina s rôznymi potrebami jej členov neuspokojí.
A k počtu spojov, koľko a v akých časoch ich Blaguss mal je dodnes možno vidieť v cestovnom poriadku. Ale ako tvrdím, na tom s príchodom do BA o 7:00 (čo považujem za vhodný čas ako pri ceste do práce tak aj do školy) bolo maximum 10 ľudí (bežne 4-6) tak to nebude len nedostatkom spojov. Ono totiž, nikto z dotknutých nekričí že spojov je nedostatok alebo idú v nevhodný čas, ale že spojenie nemajú žiadne. A to pravda nie je.
Re #149433 eripmav: A k nočákom, ja neviem kedy a kam ty cestuješ nočákom, ale keď si porovnám naplnenosť petržalských spojov tak okolo roku 2000 a dnes, tak ti poviem že žiadny alebo len veľmi málo ľudí v nich pribudlo (ono za ten čas to môže ovplyvňovať aj zmena vekovej štruktúry), ja by som skôr povedal, že počet je ten istý, akurát vďaka viacerým spojom sa rozložili a cestovanie je kultúrnejšie (i keď toto slovo sa k nočáku príliž nehodí).
Valec
Re #149411 Mike: Presne tak, ak v spoji Blagusu ktorý maj najvýhodnejší príjazd do BA cestuje maximálne 10 ľudí, tak nezáujem nebude intervalom (a keď, ako tvrdia, iný spôsob dopravy nemajú) ale jedine tým, že tú linku naozaj viac ľudí nepotrebuje. Ono totiž za linku budú kričať všetci, aj tí ktorí ňou cestovať v živote nebudú.
A za toto "A tarifa BID nie je ako skupina na facebooku. Že si prečítaš, klikneš "páči sa mi to" alebo sa do nej rovno pridáš." máš u mňa veľké +.