Ja zase pisem na vozidla na blato evidencko, aby ludia vedeli, ked neni ziadne vidno :/) Alebo napisem Umy ma...
V PO si detičky správne vychovávame už od malička --> viackrát som bol svedkom, ako sa vodič vyziapal na dieťa, ktoré kreslilo domčeky na orosené sklo 


Hľa, moja skúsenosť.
Alebo raz som im volal, že prečo na križovatke Prievozská - Miletičova stoja hrobusti. Kecal asi pol minuty, že im vyhadzuje meniareň, a potom sa ma spýtal, že čoho som vodič... 
a co sa tyka povyseneckosti Bratislavcanov - uz to, ze ako Bratislavcan ju pripustis, znamena, ze to nie je az take zle 
. Hlavny dovod zrusenia 517ky boli prave peniaze!!!
?
[Musim sa priznat, ze aj ja som writer - v zime kreslim na zarosene okna prstom slniecka]
Turbo
Musim sa zastat Igorka a Martyka. Totiz s obosbnych skusenosti viem, ze to co dispeceri niekedy stvaraju predstavuje totalnu neznalost predpisov a imbecilitu. Uvediem priklad: Vykapal vlak 2xT6A5. Musel sa nakuplovat. Tlacila ho suprava 2xT3SUCS. Vodic tej supravy (BigMac) povedal dispecerovi nech necha na troleji druhy pantograf vykapanej T6A5. Odovodnil to uplne logickou pripomienkou - blokovanie vyhybiek. Dispecer na to povedal: Nie, ked pojdes 15 km/h, nic sa nemoze stat. Navyse vyhybka nemusi podhodit....
ALE MOZE! A 15 km/h je sakra vela, skuste v tej rychlosti ist cez vechsel a nech vam podhodi. Sa budete divit ako rychlo roztrhate supravu...
Tolko k inteligencii dispecerov. Samozrejme, nie vsetci su taki, ale je ich dost. Kazdy dispecer by podla mna mal mat odjazdenych aspon 5 rokov na kazdej trakcii, ale nie ze 5 rokov odjazdenych na papieri, ale naozaj. A k tomu by mal mat kompletnu technicku znalost konstrukcie vozidla, vediet ako funguje vyhybka, etc... Lebo mam pocit ze niekotri iba vedia ze je tam to tlacitko a robi to a to. Ale vobec im je je jasne preco a ako to cele funguje. To plati aj o vodicoch.