Reply on: MatejBA #138775:
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/prenajate-autobusy-jazdia-pribudne-este-dalsich-desat.html?page_id=135696"Kĺbové autobusy sú nasadené od začiatku septembra na tých istých linkách
, na ktorých do leta jazdili. DPB počas leta hľadal aj ďalšie autobusy na krátkodobý prenájom
s rovnakým termínom do konca tohto roka. Podarilo sa mu nájsť desať mercedesov, ktoré by mohli byť v Bratislave 5. októbra 2009 a ktoré tak posilnia linky MHD.
V prípade prenájmu mercedesov ide o klasické nízkopodlažné osemnásťmetrové autobusy. V prenájme sa platí za každý reálne odjazdený kilometer, ceny sú približne od 35 do 43 centov za jeden vozokilometer. Na cenu má vplyv aj vek a technický stav vozidiel
. Podľa mestského dopravcu ide o operatívny krok do času, keď dôjde k prvým dodávkam
nových kĺbových autobusov."
vlado13
lokalizácia zastávky v smere na hl.st. je brnkačka, ale v opačnom, to je iná káva, keď tadiaľ električka chodila, tak zastávka v oboch smeroch bola kúsok vpravo od vyústenia Palisád, oproti samoobslužnej jedálni, dnes by tomu zodpovedala prvá časť ľavého odbočenia k Crownu, vtedy sa z Palisád na Nám. 1. mája jazdilo priamo, mimoúrovňová križovatka neexistovala,
veľmi dávno ďalšia zastávka v smere na hl.st. bola na znamenie oproti Domu zahraničných Slovákov, vtedy Múzeum V.I.Lenina a pred ním zase v smere do mesta, ľudia čakali na chodníku a nastupovali z cesty, presne ako na Radlinského alebo Šafárikovom nám., ďalšia potom oproti SAV a opäť sa nastupovalo - vystupovalo cez ulicu, v smere z hl.st bol zastávka na násype,
ponuka náhradnej kapacity namiesto Štefánikovej je práve to, čo je pre mňa nepochopiteľné, IAD treba z centra vytláčať a nie vytvárať podmienky na jej nárast,
severná tangenta je ako svetlo na konci tunela, o ktorom sa zvykne vravieť, že niektorí už ho zazreli, mesto nemá peniaze ani na opravy rádovo v desiatkach miliónov €, tangenta je o stovkách miliónov €, BSK mestu prispieť neprispeje a štát na taký projekt nemôže, rovnako ani EÚ nie, lebo je to o automobilovej doprave, nevravím, že to je vopred stratené, ale mesto premrhalo veľkú časť majetku na pokútne kšefty, ak chceme, aby sme na to raz (cca o 20 – 25 rokov) mali, treba zmeniť hospodárenie mesta a MČ, že to nejde bez vážnych personálnych výmen je jasné snáď drvivej väčšine, máme pred sebou voľby do BSK a o rok obecné (orgány mesta a MČ), uvidíme, či ľuďom bude naďalej jedno čo za chytrákov trasie našimi mešcami,