- Zapojenie Avionu do siete ZSR, co moze byt zaujimave riesenie pre niektore smery ci uz v ramci BA, alebo regionu
- Zapojenie na hlavnu stanicu (hoci by to mozno chcelo trochu zrychlit trat od navrh. odbocky Ivanka - Hlavna stanica) aj ZST Nove Mesto
- Zapojenie na 120ku a 130ku (napojenie BSK na vychod od Bratislavy s k letisku Bratislava a Avion SP). V lete eventuelne presmerovanie niektorych dialkovych vlakov od Trnavy a Galanty cez BTS na hlavnu stanicu.
- Teoreticky by to mohlo byt "nejako zapojene" (ja viem, ze to je dost neoblubeny pojem :D) na tunel Filialka - ZST Petrzalka a tym padom by Letisko a Avion SP mali expresne spojenie do stanice Bratislava-centrum, Petrzalka-Einsteinova a ZST Petrzalka (prestup do Viedne).
Trochu som sa inspiroval riesenim trate Kodan - Malmo cez kodanske letisko.. Za vsetky vecne pripomienky vopred dakujem ?
ak v smere na hl.st. pri chodníku, tak snáď aj v opačnom, alebo nie?
lokalizácia zastávky v smere na hl.st. je brnkačka, ale v opačnom, to je iná káva, keď tadiaľ električka chodila, tak zastávka v oboch smeroch bola kúsok vpravo od vyústenia Palisád, oproti samoobslužnej jedálni, dnes by tomu zodpovedala prvá časť ľavého odbočenia k Crownu, vtedy sa z Palisád na Nám. 1. mája jazdilo priamo, mimoúrovňová križovatka neexistovala,
veľmi dávno ďalšia zastávka v smere na hl.st. bola na znamenie oproti Domu zahraničných Slovákov, vtedy Múzeum V.I.Lenina a pred ním zase v smere do mesta, ľudia čakali na chodníku a nastupovali z cesty, presne ako na Radlinského alebo Šafárikovom nám., ďalšia potom oproti SAV a opäť sa nastupovalo - vystupovalo cez ulicu, v smere z hl.st bol zastávka na násype,
ponuka náhradnej kapacity namiesto Štefánikovej je práve to, čo je pre mňa nepochopiteľné, IAD treba z centra vytláčať a nie vytvárať podmienky na jej nárast,
severná tangenta je ako svetlo na konci tunela, o ktorom sa zvykne vravieť, že niektorí už ho zazreli, mesto nemá peniaze ani na opravy rádovo v desiatkach miliónov €, tangenta je o stovkách miliónov €, BSK mestu prispieť neprispeje a štát na taký projekt nemôže, rovnako ani EÚ nie, lebo je to o automobilovej doprave, nevravím, že to je vopred stratené, ale mesto premrhalo veľkú časť majetku na pokútne kšefty, ak chceme, aby sme na to raz (cca o 20 – 25 rokov) mali, treba zmeniť hospodárenie mesta a MČ, že to nejde bez vážnych personálnych výmen je jasné snáď drvivej väčšine, máme pred sebou voľby do BSK a o rok obecné (orgány mesta a MČ), uvidíme, či ľuďom bude naďalej jedno čo za chytrákov trasie našimi mešcami,
Neviem o tom, že by niečo bolo alebo nebolo "určené" ale všetci moji známi z Dúbravky cestujú na hlavnú stanicu električkou kvôli menšiemu riziku uviaznutia.
Predĺženie električky na Bory cez železničnú zastávku by ale nebolo zlé.
Záujem o vlak z Dúbravky/Lamača by bol väčší, ak by tie vlaky nekončili na hlavnej stanici, ale bez väčšej prestávky pokračovali napríklad na letisko cez NM a Avión. A jazdili by častejšie ako raz za hodinu ?
"no určite nebudem vyskakovať len kvôli tomu, že auto (možno) budem mať ak sa budem potrebovať dopraviť niekam kde bude cesta MHD nemožná alebo obtiažna" - Ale budes. A na toto by som stavil taku dvacku.
? zhoda... len ani ten stav čo je teraz nestojí za veľa. Vozidlá, ktoré nás vozia nestoja ani za reč. Ešte aj to málo dobré čo sem príde, tak skončí pred súdom (Citelisy) a potom akurát jediný bezproblémový je SOR, ktorý sa na BA asi vyserie aby nám dodali zvyšné SORy 10.5 BN, keďže teraz má novú obeť - Prahu. "Vďaka" teda patrí do Lichav, že sa zvyšných SORov dočkáme asi až naprší a uschne...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.