Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: M3go #138779:
ved to, ze su NP a ze su to mercedesy - kam ten svet speje ?
Reply on: MatejBA #138773:
Ano niekde sa to tu pisalo že mali byť zapožičane busy (klbak,medak) no aspoň su nizkopodlažne 😃
Reply on: 810zssk #138777:
? neverim
Reply on: MatejBA #138775:
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/prenajate-autobusy-jazdia-pribudne-este-dalsich-desat.html?page_id=135696
"Kĺbové autobusy sú nasadené od začiatku septembra na tých istých linkách
, na ktorých do leta jazdili. DPB počas leta hľadal aj ďalšie autobusy na krátkodobý prenájom
s rovnakým termínom do konca tohto roka. Podarilo sa mu nájsť desať mercedesov, ktoré by mohli byť v Bratislave 5. októbra 2009 a ktoré tak posilnia linky MHD.

V prípade prenájmu mercedesov ide o klasické nízkopodlažné osemnásťmetrové autobusy. V prenájme sa platí za každý reálne odjazdený kilometer, ceny sú približne od 35 do 43 centov za jeden vozokilometer. Na cenu má vplyv aj vek a technický stav vozidiel
. Podľa mestského dopravcu ide o operatívny krok do času, keď dôjde k prvým dodávkam
nových kĺbových autobusov."
Reply on: MatejBA #138775:
nove? mali by byt tusim aspon 15 rocne ?
Reply on: 810zssk #138774:
ake? Nedajboze nejake nove klbove ? (ak nahodou mozes pripomenut, lebo tato informacia mi nejak usla)
Reply on: MatejBA #138773:
Vsak to su tie medaky co by tu mali byt tusim do piateho oktobra.
Reply on: M3go #138772:
zeby dalsie abusy bez verejneho tendra ci rokovania? ?
Caute dnes som medzi Bratislavou a Ivankou pri Dunaji stretol Mercedes benz 0405GN myslite že mal namierene do Bratislavskeho DP náter bol celočervený. Ď
inak riesit nahradu trasy z hlavej stanice je myslim ten posledny problem co BA ma ... ak by sa postavilo mimourovnove krizovanie so sancovou ako je planovane pri prestavbu hlavnej stanie (asi niekedy v 23 storoci ), tak by to kopu vyriesilo a mimo krizovatky pri NBSke je to vlastne trat na vlastnej osi a viac menej rychla a bezproblemova ..
Reply on: MatejBA #138761:
Ilustracne foto chapem, ale zas napisat pod SORku ze "Sestnast autobusov typu Citelis 12M uz jazdi na linke 50...." je too much.
Reply on: MatejBA #138761:
to je urážka Citelisu, však ten by také hrbaté hovädo nikdy nevyrobil ?
Reply on: S499.1023 #138763:
to čo čítaš? je tam niečo nepravda?
Napadla ma taka mensia vlakova sotousovina... je mi jasne ze je to silne sci-fi, ale zaujimal by ma Vas nazor na taketo vedenie trate na letisko:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=cs&oe=UTF8&msa=0&msid=113024348793648765809.00047687c11a14b0d0365

- Zapojenie Avionu do siete ZSR, co moze byt zaujimave riesenie pre niektore smery ci uz v ramci BA, alebo regionu
- Zapojenie na hlavnu stanicu (hoci by to mozno chcelo trochu zrychlit trat od navrh. odbocky Ivanka - Hlavna stanica) aj ZST Nove Mesto
- Zapojenie na 120ku a 130ku (napojenie BSK na vychod od Bratislavy s k letisku Bratislava a Avion SP). V lete eventuelne presmerovanie niektorych dialkovych vlakov od Trnavy a Galanty cez BTS na hlavnu stanicu.
- Teoreticky by to mohlo byt "nejako zapojene" (ja viem, ze to je dost neoblubeny pojem :D) na tunel Filialka - ZST Petrzalka a tym padom by Letisko a Avion SP mali expresne spojenie do stanice Bratislava-centrum, Petrzalka-Einsteinova a ZST Petrzalka (prestup do Viedne).

Trochu som sa inspiroval riesenim trate Kodan - Malmo cez kodanske letisko.. Za vsetky vecne pripomienky vopred dakujem ?
Reply on: MatejBA #138761:
😃 😃 😃 HAHAHA!!! dobreee!!! ? ? ?
Reply on: tr3mp #138721:
ak v smere na hl.st. pri chodníku, tak snáď aj v opačnom, alebo nie?
lokalizácia zastávky v smere na hl.st. je brnkačka, ale v opačnom, to je iná káva, keď tadiaľ električka chodila, tak zastávka v oboch smeroch bola kúsok vpravo od vyústenia Palisád, oproti samoobslužnej jedálni, dnes by tomu zodpovedala prvá časť ľavého odbočenia k Crownu, vtedy sa z Palisád na Nám. 1. mája jazdilo priamo, mimoúrovňová križovatka neexistovala,
veľmi dávno ďalšia zastávka v smere na hl.st. bola na znamenie oproti Domu zahraničných Slovákov, vtedy Múzeum V.I.Lenina a pred ním zase v smere do mesta, ľudia čakali na chodníku a nastupovali z cesty, presne ako na Radlinského alebo Šafárikovom nám., ďalšia potom oproti SAV a opäť sa nastupovalo - vystupovalo cez ulicu, v smere z hl.st bol zastávka na násype,
ponuka náhradnej kapacity namiesto Štefánikovej je práve to, čo je pre mňa nepochopiteľné, IAD treba z centra vytláčať a nie vytvárať podmienky na jej nárast,
severná tangenta je ako svetlo na konci tunela, o ktorom sa zvykne vravieť, že niektorí už ho zazreli, mesto nemá peniaze ani na opravy rádovo v desiatkach miliónov €, tangenta je o stovkách miliónov €, BSK mestu prispieť neprispeje a štát na taký projekt nemôže, rovnako ani EÚ nie, lebo je to o automobilovej doprave, nevravím, že to je vopred stratené, ale mesto premrhalo veľkú časť majetku na pokútne kšefty, ak chceme, aby sme na to raz (cca o 20 – 25 rokov) mali, treba zmeniť hospodárenie mesta a MČ, že to nejde bez vážnych personálnych výmen je jasné snáď drvivej väčšine, máme pred sebou voľby do BSK a o rok obecné (orgány mesta a MČ), uvidíme, či ľuďom bude naďalej jedno čo za chytrákov trasie našimi mešcami,
Reply on: no.ev.di. #138751:
Čo to trepeš?
Reply on: vlado13 #138744:
Neviem o tom, že by niečo bolo alebo nebolo "určené" ale všetci moji známi z Dúbravky cestujú na hlavnú stanicu električkou kvôli menšiemu riziku uviaznutia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.