Citajuc prispevky o vcerajsej nehode elektricky, postupne zistujem, ze nemam celkom jasno v tom ako sa pracuje s rucnym radicom. Zaujimama najma to ci ked sa radic posunie od polohy 'jazda', tak ci nejaka pruzina vyvija tlak, kt. tlaci paku naspat do neutralnej polohy a teda ci pri stalej jazde je nutne pridrziavat paku alebo nie. Druha moznost je ze sa jednoducho paka radica posunie do nejakej polohy a tam potom zostane a na presun do polohy 'brzda' ci 'vybeh' ju treba znova presnut?
A je v tychto elinach (T6, T3S, K2S) nejako riesena bdelost (podobne ako v zel.masinkach, alebo nie) ?
A je v tychto elinach (T6, T3S, K2S) nejako riesena bdelost (podobne ako v zel.masinkach, alebo nie) ?
Riko
kto vie aké sú bezpečnostné predpisy pri vzdialení sa od vozidla, či je vodič "povinný" jasné že je !!! (samotná logika hovorí že je to jeho povinnosťou) aby vozidlo (hociaké) zabezpečil tak aby sa nemohlo rozbehnúť, tzn vypnúť motor, zabrzdiť atd.