Akurat ze 21+25=21+121 je blbost lebo 25 nepremava do DNV a 20+22=20+120 tiez nie je dobre precislovanie lebo 20 nepremava k onkologickemu ustavu a 22 nestoji pri technickom skle.
Však keď pôjde do Vozovne Krasňany od Nobelovej, tak ako pôjde k Trnavskému mýtu? Mi nepovedz, že zachádzkou ? by už potom bolo ako zachádzanie liniek v ZA idúcich od Vysokoškolákov na Sv.CaM a Maticu Slovenskú.
Ja som to navrhol v súvislosti so 1xx rádom. Inak oblastné označovanie je blbosť a podakde vyzerá dosť divne. Napr. 99 by mala mať číslo 89, lebo konečné má vo vrchnej časti Petržky (8 - Ovsište) a spodnej (9 - Antolská, Lúky VIII.).
Inak akoto, že v priestore Vinohrady neni priestor na zastávku? ŽST Vinohrady pre 59 a 75 neexistuje? Ja som to myslel tak, že ŽST Vinohrady bude končená zastávka a autobus sa pôjde otočiť do areálu vozovne.
Ja som cital ze sa ma rozsirit... ale v pripade ze pride o odstavny pruh - uz to nebude dialnica ale rychlostna cesta... a podla mna je to zvrhlost a mimoriadne nebezpecne
Re #117239 Martin Fundárek: Ja viem, ale stretol som sa uz aj s takymi linkami... A potom je este vela liniek co stoja v Senci a musia ist cez Velky Biel co je rovnako nepohodlne pre ludi ako pre cestujucich
Re #117246 ivanbuto: Ty mi teraz tiez podpichujes, z coho vypliva, ze si asi nerozumieme. Tvrdim ze vramci mesta by sa mal vyzdvihnut dopravny cyklisticky system z urovne rekreacnej na transportnu realne konkurujucu IAD a MHD. Tebou spominana relacia Sv. Jur - Raca - Krasnany - centrum moze byt dopravny system a verim ze aj z Jura by sa nasli ludia (hlavne v lete) co by sli do prace-skoly na bicykli ak by tam bola vybudovana plnohodnotna komunikacia.
No v pripade relacie BA-SC si myslim ze sa jedna uz o take vzdialenosti, kedy by to nebol dopravny vyznam ale rekreacny (ak by siel dalej od cesty 61, tak by som ho samozrejme tiez vyuzil) - to neznamena ze sa nema stavat. Avsak nema taky vyznam ako rozsirenie cesty do suburbannych zon Bratislavy a teda to nemozno porovnavat.
Ostatne zo zvyskom suhlasim, u nas sa vsak zabuda na estetiku a stava sa co najdrahsie a co najodflaknutejsie - co sam dobre poznas.
A potom jedna vec, uz to tu myslim hoppusmark spomenul... Stavat na Slovensku pri nasich vodicoch cyklochodniky pri ceste je samovrazda ale tak ako v rakusku oddelene jarkom, to by sa mi velmi pacilo
Ja som proti rozširovaniu ako takému, ale keby už malo byť, tak tento postup (najprv akože dočasné sfušované rozšírenie, s likvidáciou zeleného pásu), ako vravíš, je katastrofálny.
Viezol si sa niekedy po ceste XY? Sú tam zápchy. Treba ju rozšíriť. Atď.
Pokiaľ viem, zápchy sa na diaľnici tvoria najmä v špičkách. V takom prípade rozširovanie kmomunikácie v globále skôr indukuje ďalšiu dopravu, nerieši však problém. Alebo je diaľnica trvale upchatá celý deň?
Jednoducho treba deklarovať jasne - nechceme každé ráno vlievať do BA viacej automobilov. Lebo len o to ide.
1. Podsúvaš mi niektoré veci, ktoré som nepovedal, resp. vytrhávaš z kontextu. Toto nie je u teba prvý krát - pamätám si diskusiu o parkovaní či Štefánikovej, kde to prebiehalo zhruba podobným spôsobom.
2. "Nevyhnutné" nie je samozrejme nič. Isteže cyklospojenie napr. Sv. Júr - Rača - Krasňany - centrum by mohlo mať DOPRAVNÝ význam, a isteže, cyklodoprava funguje všelikde v Európe aj pri variabilite počasia.
Nemusíme sa hrať na "udržateľnosť", pokiaľ mám hodnotiť napr. ale rozširovanie Seneckej, za prijateľné by som to pokladal, pokiaľ by bola súčasťou stavby v plnom profile cestná zeleň a estetické prvky, plus zabezpečenie bezpečného cyklistického koridoru. Argumenty o potrebe rozšírenia a o obchvatoch obcí beriem. S dodatkom, že v BA kraji sa masívne stavajú satelitné obce a obytné celky, ktoré sú jedným zo zdrojov narastajúcich zápch a "potreby" rozširovania komunikcáií.
"Mimochodom by sa takým systémom dalo pokračova aj v iných MČ"
Zabijééém...
Uvedom si jednu vec: číslovanie podľa oblastného systému nijako neuľahčuje orientáciu. Nepoznám aspoň nikoho svojprávneho, kto by nasadol do autobusu 5* a dúfal, že ho možno dovezie do Rače. Kto chce cestovať do neznámych miest, buď sa niekoho znalého opýta, alebo si linky vyhľadá v mape, alebo si vyhľadá spojenie na nete. Vo všetkých troch prípadoch je lautr jedno, či má linka označenie 134 alebo HQZ.
Naproti tomu ľudí, ktorí nejaké spojenie poznajú a využívajú ho často či občas, prečíslovanie len popletie.
Suma sumárum, ako som povedal: prečíslovanie neprináša nič pozitívneho, len negatíva.
Nie, určite nebude premávať na Vinohrady, keďže tam akosi niet priestoru pre zastávku. Len sa asi zriadi nástupná a výstupná zastávka pri vozovni (ktorú budú využívať aj NAD X3 a X11).
"tiez to z hladiska autobusovej a tranzitnej dopravy nie je nieco zle, ale skor prinos, ze dialkove linky nemusia ist cez Biel a Senec 40kou."
Hmm, diaľkové linky a tranzit nemusia ísť cez Senec vôbec - od Trnavy zbehnú na diaľnicu pred Sencom (v roku tuším 2013 má byť vybudovaný aj zjazd na opačnej strane) a od Galanty môžu ísť po I/62 južne od a napojiť sa na diaľnicu za Sencom.
Diaľnica od Senca je už v rannej špičke veľmi preplnená. Aj bez zápchy sa stáva, že v ľavom pruhu ideš ledva 80. Zdá sa mi to dosť nebezpečné, pretože narastá množstvo magorov preraďujúcich sa z pruhu do pruhu, čo pri súvislých prúdoch vozidiel hrozí nehodami.
Avšak nie som si istý, či rýchlokvasné rozšírenie nebude ešte nebezpečnejšie. Ak som dobre pochopil, diaľnica príde o odstavný pruh. Čo v prípade technických problémov? Zapichnúť to a čo najrýchlejšie zdrhnúť, než to do mňa zozadu naperie najbližší kamión?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
geodeath
Inak akoto, že v priestore Vinohrady neni priestor na zastávku? ŽST Vinohrady pre 59 a 75 neexistuje? Ja som to myslel tak, že ŽST Vinohrady bude končená zastávka a autobus sa pôjde otočiť do areálu vozovne.