Nie, určite nebude premávať na Vinohrady, keďže tam akosi niet priestoru pre zastávku. Len sa asi zriadi nástupná a výstupná zastávka pri vozovni (ktorú budú využívať aj NAD X3 a X11).
"tiez to z hladiska autobusovej a tranzitnej dopravy nie je nieco zle, ale skor prinos, ze dialkove linky nemusia ist cez Biel a Senec 40kou."
Hmm, diaľkové linky a tranzit nemusia ísť cez Senec vôbec - od Trnavy zbehnú na diaľnicu pred Sencom (v roku tuším 2013 má byť vybudovaný aj zjazd na opačnej strane) a od Galanty môžu ísť po I/62 južne od a napojiť sa na diaľnicu za Sencom.
Diaľnica od Senca je už v rannej špičke veľmi preplnená. Aj bez zápchy sa stáva, že v ľavom pruhu ideš ledva 80. Zdá sa mi to dosť nebezpečné, pretože narastá množstvo magorov preraďujúcich sa z pruhu do pruhu, čo pri súvislých prúdoch vozidiel hrozí nehodami.
Avšak nie som si istý, či rýchlokvasné rozšírenie nebude ešte nebezpečnejšie. Ak som dobre pochopil, diaľnica príde o odstavný pruh. Čo v prípade technických problémov? Zapichnúť to a čo najrýchlejšie zdrhnúť, než to do mňa zozadu naperie najbližší kamión?
No ale je to zabehaný systém u 91+191, ktoré majú identické trasy, len 191 je kratšia a posilová k 91, rovnako ako 92 a 192, kde je zas 192 kratšia sedlová varianta 92. Proste DPB tak chce od počiatku ukázať to, že tie linky sa dopĺňajú a zvýrazňuje to číslovaním, čo si potom možno aj menej všímaví ľahšie všimnú. Mimochodom by sa takým systémom dalo pokračova aj v iných MČ. 28+29 = 28 a 128 (problém je cyklobus), 20+22=20+120, 21+25=21+121, 52+56=56+156.
Vzhľadom na takmer nulové prepravné požiadavky je usporiadanie sedadiel irelevantné. Na túto linku by bolo najvýhodnejšie 2+3 (dve vpredu vrátane vodiča, tri vzadu ? ).
1. Poslaním linky 37 je obsluha Záhorskej Bystrice, v meste má skôr charakter prímestskej linky (redšie zastávky než povedmze 30). Preto si na tejto linke viem predstaviť dvojdverové busy.
2. Prečo by mali byť na linku využívanú viac dôchodcami vhodné prímestské busy? (Vezmi si napríklad takú linka 50 - chcel by si tam C744? ?)
Rošáda, pri ktorej sa prečísluje linka, ktorej sa nemenia konečné, trasa (až na krátky dvojzastávkový úsek v Petržalke) ani režim premávky (len špička) a jej číslo dostane linka odličujúca sa konečnou, trasou i režimom, je podľa mňa samoúčelnou hrou s čísielkami. Prečíslovanie neprinesie nič pozitívneho, len negatíva. Linka k Avionu mohla pokojne dostať číslo 196. Alebo, ak by niekoho iritovala stovková séria, tak v deväťdesiatkovom rade je voľná 97. Alebo 69. Možností je viac.
Odlíšenie doplnkovej linky stovkou je vhodné v prípade, že sa zavádza nová linka (178).
Dnes opäť strhnutý trolej na železnici - páchateľom je údajne R 611, vlaky od a na Trnavu jazdili s výrazným meškaním (v čase, keď som bol na hl.st., IC 40 min., R 45 min., osobák 60 min.), odklony z hl.st. cez Vajnory. Čo sa týka miesta, počul som dve verzie - medzi Račou a Vinohradmi a medzi Vinohradmi a hlavnou.
Včera strhnutý trolej pri Ilave.
Čo sa deje, že začali tak hromadne padať drôty?
Ako by si upresnil pojmy vo vete :"Bratislava bude investovať aj do rekreačných zariadení pre Bratislavčanov, predovšetkým sú to parky, šport, prímestská rekreácia či voľný čas." ?
Rekreačné zariadenia sú čo? Čo také rekreačné sa tu postavilo? Ukáže mi nejakú plaváreň, futbalové,hokejové alebo hokejbalové plochy ?
Prímestská rekreácia a voľný čas je určený opät v medziach výstavby nákupných a biznis centier? ?
"Po tom čo som s Vami skúsil s nikým už nemusím.
Po tom čo som s Vami musel s nikým už neskúsim.
Podrbali ste mi mesto, predali svojim.
Ak túžite po sprenevere, ďakujem neprosím."
(menši remake od Nemenovaných ? )
Demokracia? Sloboda súťaže? Nestrannosť? Ďakujeme ti Frco za návrat do totality. O rok budeme mu musieť hajlovať keď bude mať predslov a zdraviť "zdrastvujte tavarišč" ?
Martin Fundárek
Hmm, diaľkové linky a tranzit nemusia ísť cez Senec vôbec - od Trnavy zbehnú na diaľnicu pred Sencom (v roku tuším 2013 má byť vybudovaný aj zjazd na opačnej strane) a od Galanty môžu ísť po I/62 južne od a napojiť sa na diaľnicu za Sencom.