Už tu tušim raz bola táto otázka... opýtaj sa vodičov kĺbakov?
Re #117255 geodeath: A odkiaľ tam dojde tá 51tka? Z Riazanskej? Ak dojde z Nobelovej na ŽST Vinohrady (na zast. 59 a 75), tak sa asi ťažko pôjde otočiť do vozovne Krasňany, ktorá je na opačnú stranu. Lebo v smere z Nobelovej môže zastaviť IBA na zastávke smer mesto a najbližší obrat cez trať o 180 je potom až na Bielom Kríži
Akurat ze 21+25=21+121 je blbost lebo 25 nepremava do DNV a 20+22=20+120 tiez nie je dobre precislovanie lebo 20 nepremava k onkologickemu ustavu a 22 nestoji pri technickom skle.
Však keď pôjde do Vozovne Krasňany od Nobelovej, tak ako pôjde k Trnavskému mýtu? Mi nepovedz, že zachádzkou ? by už potom bolo ako zachádzanie liniek v ZA idúcich od Vysokoškolákov na Sv.CaM a Maticu Slovenskú.
Ja som to navrhol v súvislosti so 1xx rádom. Inak oblastné označovanie je blbosť a podakde vyzerá dosť divne. Napr. 99 by mala mať číslo 89, lebo konečné má vo vrchnej časti Petržky (8 - Ovsište) a spodnej (9 - Antolská, Lúky VIII.).
Inak akoto, že v priestore Vinohrady neni priestor na zastávku? ŽST Vinohrady pre 59 a 75 neexistuje? Ja som to myslel tak, že ŽST Vinohrady bude končená zastávka a autobus sa pôjde otočiť do areálu vozovne.
Ja som cital ze sa ma rozsirit... ale v pripade ze pride o odstavny pruh - uz to nebude dialnica ale rychlostna cesta... a podla mna je to zvrhlost a mimoriadne nebezpecne
Re #117239 Martin Fundárek: Ja viem, ale stretol som sa uz aj s takymi linkami... A potom je este vela liniek co stoja v Senci a musia ist cez Velky Biel co je rovnako nepohodlne pre ludi ako pre cestujucich
Re #117246 ivanbuto: Ty mi teraz tiez podpichujes, z coho vypliva, ze si asi nerozumieme. Tvrdim ze vramci mesta by sa mal vyzdvihnut dopravny cyklisticky system z urovne rekreacnej na transportnu realne konkurujucu IAD a MHD. Tebou spominana relacia Sv. Jur - Raca - Krasnany - centrum moze byt dopravny system a verim ze aj z Jura by sa nasli ludia (hlavne v lete) co by sli do prace-skoly na bicykli ak by tam bola vybudovana plnohodnotna komunikacia.
No v pripade relacie BA-SC si myslim ze sa jedna uz o take vzdialenosti, kedy by to nebol dopravny vyznam ale rekreacny (ak by siel dalej od cesty 61, tak by som ho samozrejme tiez vyuzil) - to neznamena ze sa nema stavat. Avsak nema taky vyznam ako rozsirenie cesty do suburbannych zon Bratislavy a teda to nemozno porovnavat.
Ostatne zo zvyskom suhlasim, u nas sa vsak zabuda na estetiku a stava sa co najdrahsie a co najodflaknutejsie - co sam dobre poznas.
A potom jedna vec, uz to tu myslim hoppusmark spomenul... Stavat na Slovensku pri nasich vodicoch cyklochodniky pri ceste je samovrazda ale tak ako v rakusku oddelene jarkom, to by sa mi velmi pacilo
Ja som proti rozširovaniu ako takému, ale keby už malo byť, tak tento postup (najprv akože dočasné sfušované rozšírenie, s likvidáciou zeleného pásu), ako vravíš, je katastrofálny.
Viezol si sa niekedy po ceste XY? Sú tam zápchy. Treba ju rozšíriť. Atď.
Pokiaľ viem, zápchy sa na diaľnici tvoria najmä v špičkách. V takom prípade rozširovanie kmomunikácie v globále skôr indukuje ďalšiu dopravu, nerieši však problém. Alebo je diaľnica trvale upchatá celý deň?
Jednoducho treba deklarovať jasne - nechceme každé ráno vlievať do BA viacej automobilov. Lebo len o to ide.
1. Podsúvaš mi niektoré veci, ktoré som nepovedal, resp. vytrhávaš z kontextu. Toto nie je u teba prvý krát - pamätám si diskusiu o parkovaní či Štefánikovej, kde to prebiehalo zhruba podobným spôsobom.
2. "Nevyhnutné" nie je samozrejme nič. Isteže cyklospojenie napr. Sv. Júr - Rača - Krasňany - centrum by mohlo mať DOPRAVNÝ význam, a isteže, cyklodoprava funguje všelikde v Európe aj pri variabilite počasia.
Nemusíme sa hrať na "udržateľnosť", pokiaľ mám hodnotiť napr. ale rozširovanie Seneckej, za prijateľné by som to pokladal, pokiaľ by bola súčasťou stavby v plnom profile cestná zeleň a estetické prvky, plus zabezpečenie bezpečného cyklistického koridoru. Argumenty o potrebe rozšírenia a o obchvatoch obcí beriem. S dodatkom, že v BA kraji sa masívne stavajú satelitné obce a obytné celky, ktoré sú jedným zo zdrojov narastajúcich zápch a "potreby" rozširovania komunikcáií.
"Mimochodom by sa takým systémom dalo pokračova aj v iných MČ"
Zabijééém...
Uvedom si jednu vec: číslovanie podľa oblastného systému nijako neuľahčuje orientáciu. Nepoznám aspoň nikoho svojprávneho, kto by nasadol do autobusu 5* a dúfal, že ho možno dovezie do Rače. Kto chce cestovať do neznámych miest, buď sa niekoho znalého opýta, alebo si linky vyhľadá v mape, alebo si vyhľadá spojenie na nete. Vo všetkých troch prípadoch je lautr jedno, či má linka označenie 134 alebo HQZ.
Naproti tomu ľudí, ktorí nejaké spojenie poznajú a využívajú ho často či občas, prečíslovanie len popletie.
Suma sumárum, ako som povedal: prečíslovanie neprináša nič pozitívneho, len negatíva.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ivanbuto