Reply on: Ike #117166:
1. Podsúvaš mi niektoré veci, ktoré som nepovedal, resp. vytrhávaš z kontextu. Toto nie je u teba prvý krát - pamätám si diskusiu o parkovaní či Štefánikovej, kde to prebiehalo zhruba podobným spôsobom.2. "Nevyhnutné" nie je samozrejme nič. Isteže cyklospojenie napr. Sv. Júr - Rača - Krasňany - centrum by mohlo mať DOPRAVNÝ význam, a isteže, cyklodoprava funguje všelikde v Európe aj pri variabilite počasia.
Nemusíme sa hrať na "udržateľnosť", pokiaľ mám hodnotiť napr. ale rozširovanie Seneckej, za prijateľné by som to pokladal, pokiaľ by bola súčasťou stavby v plnom profile cestná zeleň a estetické prvky, plus zabezpečenie bezpečného cyklistického koridoru. Argumenty o potrebe rozšírenia a o obchvatoch obcí beriem. S dodatkom, že v BA kraji sa masívne stavajú satelitné obce a obytné celky, ktoré sú jedným zo zdrojov narastajúcich zápch a "potreby" rozširovania komunikcáií.

!
Martin Fundárek
1. Poslaním linky 37 je obsluha Záhorskej Bystrice, v meste má skôr charakter prímestskej linky (redšie zastávky než povedmze 30). Preto si na tejto linke viem predstaviť dvojdverové busy.
2. Prečo by mali byť na linku využívanú viac dôchodcami vhodné prímestské busy? (Vezmi si napríklad takú linka 50 - chcel by si tam C744? ?)