Minimalne 2 krat som siel tym motorakom co ide do Ganserndorfu (najmenej polroka dozadu), a vzdy uz z HLST znudeny rakusky sprievodca. Mozno nejaka dohoda na sposob Pendolina, ked az do BA ide ceska posadka...
jop, uz to bezi aj pod IE ?
Inak je mozne cez wap pristupovat i ku kombinovanemu cp liniek so subeznou trasou, podobne ako je to na normalnej stranke? Ak nie,planuje sa to?
1; Na rakúskom motoráku z BA do Ganserndorfu je vždy slovenská posádka (rušňovodič, či okrem neho tam ešte niekto je)? To aj v iných v Bratislave premávajúcich rakúskych vlakoch pracujú Slováci?
2; Ten vlak si platí aj na slovenskom úseku rakúska strana? Lebo čo som mal možnosť vidieť, tak tu aj na rakúskom území jazdí obvykle takmer prázdny...
3; V prípade jazdy na čierno sa na území SR uplatňuje slovenská pokuta a v Rakúsku rakúska? Neviete aké vysoké ich tam majú?
V CP opakovane niektori pouzivatelia pozadovali pole, kde je mozne zadat iba cislo linky (funguje to napr. na 6230i, ale nie v Opere Mini). Druha moznost je pre tych, co potrebuju zadat aj text (napr. N44).
Z 3 možností (autobus, trolejbus, električka) je električka najjednoduchšia. Tam akurát musíš byť permanentne v strehu, vedieť si vyrátatť vzdialenosti, starať sa (pre menej chápavých - nemyslím údržbu, ale prehodenie, resp. neprehodenie a nepodhodenie) o výhybky a vedieť zabrzdiť v niekedy dosť zložitých podmienkach (náľadie na koľajniciach, popadané lístie atď.). Autobus a trolejbus (aj u nich, samozrejme, platí, že tam musíš byť stále v strehu) boli kedysi narovnako, lebo v autobuse si sa musel starať o prevodovku, v trolejbuse zas o to, aby Ti nevypadli zberače a prehadzovať výhybky. Ak by sme mali porovnávať moderný mestský autobus (t. j. s automatickou prevodovkou), ta je na ovládanie jednoduchší ako trolejbus. Ovládať žiaden z týchto 3 dopravných prostriedkov určite nie je natoľko nudné, aby si pri tom zaspal. Toľko môj názor, budem rád, ak ma vodiči doplnia.
nejde to ani mne. Po potvrdeni cielovej zastavky vypise hlasku "Stranka obsahuje chyby a nie je ju mozne zobrazit" (IE 7.6 pre WM6). Mimochodom Cestovne poriadky obsahuju kolonku na zadavanie cisla linky a kolonku na zadavanie nazvu linky. je v tom nejaky rozdiel? lebo chova sa to tusim rovnako...
A keď tu už kecáte o tom aký treba vodičík na električku a tak alebo kto ju má či o čom (čítal som zbežne) tak čo je vlastne náročnejšia práca? Riadiť nejaký bus kde sa vlastne stále na tej istej trase odohráva niečo nové (cestná situácia) alebo vodič električky, ktorý ide stále rovnako a max. sa mu pripletie do cesty auto na priecestí alebo tak...? Niekde som čítal, že práca vodiča električky je únavná a náročná práve kvôli tej rovnajkej trase... Zaujímal by ma názor niekoho kto ma skúsenosti alebo tak...
Vsetkym WAPistom:
1. Plz skuste na novsich mobiloch (napr. Nokia N95), ci uz funguje vyhladanie linky
2. Pridana bola beta verzia Planovaca cesty aj pre WAP
20 minút cez víkendy na v priemere 3 linkách na radiále Ti dáva možnosť buď sa načasovať na "svoju" linku a ísť priamo, alebo ísť naslepo a prípadne prestúpiť. Žiadna tragédia to nie je. Nie som zástancom až takto veľkého počtu liniek, ale tvrdím, že nie je dobrý nápad, aby sa až do otvorenia trate do Petržalky niečo menilo. Som zástancom v priemere 2 liniek na radiálu. Ako som už spomínal, svoj koncept linkového vedenia tu nejdem zverejňovať, lebo jednak nemám ešte dokončené grafikony a tiež nepotrebujem, aby sa potom niekto chvastal cudzím perím.
Nič v zlom ale keď máš také eso v rukáve na to linkovanie električiek tak sa predveď ? schválne nech ťa posúdime, nie ja (nevykám si) ale ostatní aj.
A to že interval na električkách je 12minút celodenne a stojí za figu prinajmenšom je pravda. Zvlásť na trase KV - PKO to je krásne vidno keď behom 4min prídu 3 električky a potom 4 až 6min nič (mám odskúšané) a potom prídu zas behom 2min dve električky alebo jedna za druhou, lebo buď mešká prvá električka alebo jedna dobehne druhú, takže tie variácie sú na nič lebo zúfalý cestujúci radšej nastúpi do prvého čo mu príde na zastávku (čo bolo konštatované aj v audite roku 2005 pre električky). Okrem toho prestúpiť z jednej električky na druhú keď sú dve naraz na zastávke je nemôžné nakoľko 80% šoférov ak sú druhí v poradí na zastávke tak neotvoria dvere a cestujúci si môže počkať opäť 12minút. Ak by aspoň v tomto šlo zjednať nápravu tak nepindám toľko.
No ešte nikto z nás nevie ako bude trať riešená čo sa týka zabezpečenia trate pre takú frekvenciu dopravy. A jeden TEN-T nevyrieši veľa okrem dochádzania cezpoľných do BA a tých čo budú blízko trate bývať. Takže nejak odvíjať od toho ostatnú dopravu je blbosť, tak ako si to Slávik myslí, že na tom bude celá Petržka stáť. BA si nevie dať do poriadku zatiaľ ani busy, t-busy a električky a sníva o mestskom vláčiku ? mne osobne sa zdá, že všetcia majú okolo toho veľké oči, len aby neboli sklamaní. Železnice nemajú inak nič na prímestskú dopravu pod trolejou. Má len motorové diesel 811 a 813+913 a potom 850 či ako sa číslujú tie nové diesel jednotky. Pantografy 560 dosluhujú a modernizovať sa sotva budú, takže skôr než vypukne eufória z tej trate, opýtajme sa železníc čo na tú trať dajú. Žeby nám sem Rakúšania z dobrej duše na oplátku za 901 posielali S. Talenty až do Pezinka alebo Rače? ? Takisto by sa bolo vhodné treba opýtať, DP či po rozšírení električkovej siete do Petržalky nakúpia dačo typu Škoda15T alebo zas dačo vysokopodlažné, prípadne modernizované vykopávky minulých desaťročí ? (česť T3 a T6A5, ale od začatia ich výroby prešlo viac než 15 rokov, v prípade T3 aj 25 plus porovnnie kde sú ostatné mestá s električkou a my )
Hej, hej, 20 minut cez vikendy je uplne v pohode, cestujuci vydrzi. Prosim ta pochop, ze sucasne linkovanie v pohode nie je.. co sa tyka tvojho linkovania som veeeelmi zvedavy, ale pochybujem ze tzv. tr3mpho dogma je prekonatelna..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eraser