Reply on: eraser #111601:
Súčasdné linkové vedenie považujem za optimálne pri súčasnej sieti električkových tratí. Mám pripravený nový koncept linkového vedenia, ten však už ráta aj s traťou do Petržalky a neplánujem ho zverejniť skôr, ako to bude potrebné a skôr, ako naň budem mať porobené aj kompletné grafikony. Výchadzam v záasade zo systému dve linky na radiálu. Linkové vedenie jedna linka na radiálu nie je pre Bratislavu vhodné, lebo buď by si musel mať len radiálne linky, čím by sa počet prestupov zvýšil nad únosnú mieru (treba rátať s tým, že dosť veľa ľudí už na tu električku z niečoho prestupuje), alebo ak by tam zas boli diametre, tak okrem toho, že aj tak sa bude musieť dosť veľa prestupovať, sa zvýši zraniteľnosť električiek, lebo ak bude napr. v Dúbravke a Rači premávať len linka č. 5, potom ak sa stane niečo vážne v Dúbravke, dosť výrazne to negatívne ovplyvní aj električky v Rači. Nerozumiem, prečo do linkového vedenia električiek furt rýpeš, keď mu v podstate nič nechýba. Tie intervaly tu nie sú nejaké hrozné a navyše Ti ani teraz nebráni nikto prestupovať a dostať sa tak do cieľa možno o pár minút rýchlejšie.Re #111602 ? : Nie donekonečna, len do budúceho roku. K3 nie je možné považovať za normálne nízkopodlažné vozidlo, lebo v NP časti sú tuším len 4 sedačky a NP časť predstavuje okolo 10% celkovej plochy vozidla. Keď už niečo nízkopodlažné, tak nech poriadne, a to tu mať aj budeme, ale nie tento rok. Okrem toho, ako som už spomínal, v súčasnosti nie je potrebné nahrádzať súpravy T3, ale kačice! A pojmy "Brno" a "unifikácia vozidlového parku", prosím, nedávaj dokopy, lebo sú to opozitá.
Re #111603 ? : Takých je málo. Ak by C a D vodičák mali, je dosť pravdepodobné, že by už jazdili na autobusoch a trolejbusoch a na električkách aj brigádne. Okrem toho niektorí, čo jazdia na električkách a majú aj C a D tam jazdia preto, lebo chcú. A nikoho nemôžeš nútiť, aby prešiel z električiek na autobusy alebo trolejbusy.
Re #111606 stevo: Pretože boli nárazovo aj dodané (dožije nám 110 vozidiel T3SUCS - okrem pár generálok - z rokov 1985 - 1989).
Re #111607 ? : Netrep dunčoviny. Električky sa udrživajú na neporovnateľne lepšej úrovni ako autobusy, a preto tu vydržia aj oveľa dlhšie ako predpísaných 20 - 25 rokov. Okrem toho, doteraz nemalo ani veľmi zmysel nové kupovať, lebo kačice a T3CS/SU sa obnovali modernizáciami a iné typy vozidiel nebol dôvod nahradzovať.
Re #111608 ? : Mne sa nepáčil Tr3mpov návrh linkového vedenia a Tvoj už vôbec nie. To, že väčšina ľudí jeho návrh schvaľuje (aj keď neviem, ako si na to prišiel) ešte neznamená, že ja nemôžem mať iný názor. Nie som ovca, aby som musel všetko opakovať po stáde. A "vieš kam" môžeš ísť Ty, po prečítaní poslednej vety som sa rozhodol, že už na Teba reagovať nebudem. Nepotrebujem tu strácať čas diskutovaním s nafúkanými polointeligentnými choromyseľnými deckami, ktoré si navyše myslia, že keď si každé 3 týždne vytvoria nový nick, nikto ich nespozná. Omyl dunčo, každému stačí prečítať si jednu Tvoju vetu a hneď vie, že si to Ty, ani netreba porovnávať IP adresy.
Valec
Ty si zjavne nepochopil, že nie mesto sa tlačí do projektu TEN-T (aj keď sa to mestu celkom hodí do karát), ale projekt TEN-T sa snaží do seba integrovať aj NS MHD. Bez neho by využiteľnosť tunelového prepojenia bola taká slabá, že ani EÚ by na to peniaze nedala.