Reply on: Majo #111679:
Nič v zlom ale keď máš také eso v rukáve na to linkovanie električiek tak sa predveď ? schválne nech ťa posúdime, nie ja (nevykám si) ale ostatní aj.A to že interval na električkách je 12minút celodenne a stojí za figu prinajmenšom je pravda. Zvlásť na trase KV - PKO to je krásne vidno keď behom 4min prídu 3 električky a potom 4 až 6min nič (mám odskúšané) a potom prídu zas behom 2min dve električky alebo jedna za druhou, lebo buď mešká prvá električka alebo jedna dobehne druhú, takže tie variácie sú na nič lebo zúfalý cestujúci radšej nastúpi do prvého čo mu príde na zastávku (čo bolo konštatované aj v audite roku 2005 pre električky). Okrem toho prestúpiť z jednej električky na druhú keď sú dve naraz na zastávke je nemôžné nakoľko 80% šoférov ak sú druhí v poradí na zastávke tak neotvoria dvere a cestujúci si môže počkať opäť 12minút. Ak by aspoň v tomto šlo zjednať nápravu tak nepindám toľko.
AAA
"mestské dráhy" znamenajú železnicu určenú na prepravu cestujúcich, ktorá často používa elektricky poháňané koľajové vozne prevádzkované jednotlivo alebo v krátkych vlakoch na pevnej dvojkoľajnej trati. Stanice/zastávky sú od seba vzdialené obyčajne menej než 1200 m. V porovnaní s metrom majú mestské dráhy ľahšiu konštrukciu, sú určené pre menšie objemy prepravy a zvyčajne jazdia pri nižších rýchlostiach. Je niekedy ťažké presne rozlíšiť mestskú dráhu a električku. Električky nie sú vo všeobecnosti oddelené od cestnej dopravy, ale mestské dráhy môžu byť oddelené od ostatných systémov;"
P. S. daný dokument definuje aj metro ako typ železnice.