Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eraser #111634:
na wien mitte jazdia vlaky niekedy aj 1-2 minutovych odstupoch a zvladaju to v pohode 😉

cize tam problem nie je .. ako napisal MF, nie je to VRT a kedze tam bude uz ECTS, teda virtualne delenie zelenice, tak mozes zhustit intervaly o akych sa starych AZD zabzar ani nesnivalo 🙂

uz len tie EMU/vlaky budu chybat 😉
Reply on: Valec #111677:
omyl, EU sa praveze nepaci vyuzitie na NS MHD... konkretne ten ofajc s tratou do petrzalky.. a aj kvoli tomu hrozi, ci ZSR tie $$$ vobec dostane ..
Reply on: Peon #111697:
kua skorej som odoslal 🙂

2) na SK uzemi ho plati slovensko, na rakuskom rakusani. ze by boli az take prazdne sa mi nezdaju, ale zase neni to ako vlak na vychod 😃

3) hej, podla toho kde si. v rakusku to bolo 72 euro, s tym, ze ked ta chytia ten isty mesiac este raz tak 144 😉

4) listok stoji len 9.20 spiatocny, neviem co spekulujes ist na cierno...
Reply on: Peon #111697:
len po hranice, v marcheggu sa osadky menia. aspon co som si vsimol, tak vzdy aj na nightlinery co jazdia tie male krabice, tak sa menili ..
Reply on: 810zssk #111628:
mudra myslienka, ale v praxi niekde zas postavia novy semafor co bude so 100%-nou uspesnostou zdrzovat elektricky. ?
Reply on: zakaznik #111701:
No, tak už to ide ak zadávam bez mäkčeňov a dĺžňov. Predtým nešlo ani to. ?

Ale to vyhľadanie podľa názvu zastávky v TT napríklad nejde vôbec. V BA ide bez diakritiky. Pokus na TT sekcii:

Zadám "Gorkého" - "Ľutujem, nenašiel som vyhovujúcu zastávku."
Zadám "Gorkeho" - len "Cestovné poriadky - Zastávka" a dalej nič.
Zadám "Go" - to isté, ako v druhom prípade
Reply on: d3k0 #111692:
"Požadovaná zastávka nebola nájdená" alebo tiež "Zadané prepojenie nie je v poriadku. Vyberte iné prepojenie."

Inak mne nejde ani Vyhľadanie podľa názvu zastávky v klasických Cestovných poriadkoch. Možno, že teda používam "nevhodný" telefón - SE K510i. Ale ideálne by bolo, keby to bolo kompatibilné so všetkými telefónmi.
?
Reply on: AAA #111698:
Minimalne 2 krat som siel tym motorakom co ide do Ganserndorfu (najmenej polroka dozadu), a vzdy uz z HLST znudeny rakusky sprievodca. Mozno nejaka dohoda na sposob Pendolina, ked az do BA ide ceska posadka...
Reply on: d3k0 #111696:
jop, uz to bezi aj pod IE ?
Inak je mozne cez wap pristupovat i ku kombinovanemu cp liniek so subeznou trasou, podobne ako je to na normalnej stranke? Ak nie,planuje sa to?
Reply on: Peon #111697:
1. Minimálne sprievodca ak tam je, bude zo ZSSK.
3. Keďže všetky vlaky osobnej dopravy prevádzkuje v SR ZSSK, tak tam platí v SR PPTŽ ZSSK.
Znalci železníc, neviete náhodou:

1; Na rakúskom motoráku z BA do Ganserndorfu je vždy slovenská posádka (rušňovodič, či okrem neho tam ešte niekto je)? To aj v iných v Bratislave premávajúcich rakúskych vlakoch pracujú Slováci?

2; Ten vlak si platí aj na slovenskom úseku rakúska strana? Lebo čo som mal možnosť vidieť, tak tu aj na rakúskom území jazdí obvykle takmer prázdny...

3; V prípade jazdy na čierno sa na území SR uplatňuje slovenská pokuta a v Rakúsku rakúska? Neviete aké vysoké ich tam majú?
Reply on: Tester #111693:
A co teraz? 🙂

V CP opakovane niektori pouzivatelia pozadovali pole, kde je mozne zadat iba cislo linky (funguje to napr. na 6230i, ale nie v Opere Mini). Druha moznost je pre tych, co potrebuju zadat aj text (napr. N44).
Reply on: Tester #111693:
pod Operou Mobile i Mini Operou planovac funguje...
Reply on: luky133 #111690:
Z 3 možností (autobus, trolejbus, električka) je električka najjednoduchšia. Tam akurát musíš byť permanentne v strehu, vedieť si vyrátatť vzdialenosti, starať sa (pre menej chápavých - nemyslím údržbu, ale prehodenie, resp. neprehodenie a nepodhodenie) o výhybky a vedieť zabrzdiť v niekedy dosť zložitých podmienkach (náľadie na koľajniciach, popadané lístie atď.). Autobus a trolejbus (aj u nich, samozrejme, platí, že tam musíš byť stále v strehu) boli kedysi narovnako, lebo v autobuse si sa musel starať o prevodovku, v trolejbuse zas o to, aby Ti nevypadli zberače a prehadzovať výhybky. Ak by sme mali porovnávať moderný mestský autobus (t. j. s automatickou prevodovkou), ta je na ovládanie jednoduchší ako trolejbus. Ovládať žiaden z týchto 3 dopravných prostriedkov určite nie je natoľko nudné, aby si pri tom zaspal. Toľko môj názor, budem rád, ak ma vodiči doplnia.
Reply on: d3k0 #111692:
nejde to ani mne. Po potvrdeni cielovej zastavky vypise hlasku "Stranka obsahuje chyby a nie je ju mozne zobrazit" (IE 7.6 pre WM6). Mimochodom Cestovne poriadky obsahuju kolonku na zadavanie cisla linky a kolonku na zadavanie nazvu linky. je v tom nejaky rozdiel? lebo chova sa to tusim rovnako...
Reply on: zakaznik #111691:
Nejde = co?
No mne ten plánovač cesty na wape nejde.
A keď tu už kecáte o tom aký treba vodičík na električku a tak alebo kto ju má či o čom (čítal som zbežne) tak čo je vlastne náročnejšia práca? Riadiť nejaký bus kde sa vlastne stále na tej istej trase odohráva niečo nové (cestná situácia) alebo vodič električky, ktorý ide stále rovnako a max. sa mu pripletie do cesty auto na priecestí alebo tak...? Niekde som čítal, že práca vodiča električky je únavná a náročná práve kvôli tej rovnajkej trase... Zaujímal by ma názor niekoho kto ma skúsenosti alebo tak...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.