Reply on: Martin #109910:
Aj v Prahe, keď bolo vytpoené metro, cestná MHD mala kade-tade vyhradené pruhy. Tuto nie, bola výluka tunela Sitiny, nemohol byť BUS pruh na Lamačskej. Bola rekonštrukcia Dostojevského radu, a teraz Prístavný most, ale nemohol sa uzavrieť Starý most pre IGK a tým pádom by 95 bola celé leto spoľahlivá. Ani jedno slovíčko nepadlo, od pána primátora, či jeho námestníka - budú dopravné obmedzenia, použite MHD, pripravili sme to a to, posilnili to a to, bude to pre Vás rýchlejšie preto a preto, atď. 
Mike
Dôsledok neobnovy kĺbakov sa 1. krát vážnejšie prejavil až od jesene 2004, kedy sa spravila L88 (Šafko - Ovsište) na sóla (aj keď v špičke so zhusteným intervalom z 10 na 8 min.) Niečo málo zachránil dôsledok auditu v DPB, keď presunuli 5 IK 280 z 1. na 4. DP, aj keď to boli vozy, ktoré boli najčastejšie do Petržalky z 1. DP požičiavané...A potom aj reforma 5.9.2005 bola okrem iných faktorov aj v dôsledku toho, že do leta 2005 jazdilo na kĺbových linkách spolu cca 8-10 sól, lebo tie kĺbaky do výpravy jednoducho neboli...