Reply on: Martin Fundárek #109884:
A to čo si napísal je ešte veľmi prehľadná situácia! Predstav si, že metrofilovia stále žijú ale spia, takže ak sa tesne pred nejakým rokovaním zas otvoria niekoho ústa snívajúce o metre, tak ámen... ? potom si naozaj Petržalka bude musieť vystačiť s autobusmi na n-rokov.
Mike
Dôsledok neobnovy kĺbakov sa 1. krát vážnejšie prejavil až od jesene 2004, kedy sa spravila L88 (Šafko - Ovsište) na sóla (aj keď v špičke so zhusteným intervalom z 10 na 8 min.) Niečo málo zachránil dôsledok auditu v DPB, keď presunuli 5 IK 280 z 1. na 4. DP, aj keď to boli vozy, ktoré boli najčastejšie do Petržalky z 1. DP požičiavané...A potom aj reforma 5.9.2005 bola okrem iných faktorov aj v dôsledku toho, že do leta 2005 jazdilo na kĺbových linkách spolu cca 8-10 sól, lebo tie kĺbaky do výpravy jednoducho neboli...