Reply on: Ondro #109858:
ja si to predstavujem z tohto pohľadu: čakáme na nové kĺbové busy, ale jednoduchšie a lacnejšie by v tejto chvíli bolo stiahnuť staré zo zbytočných liniek a využiť ich tam, kde treba. Je lacnejšie keď DPB bude platiť za prevádzkové náklady (nafta atď.) na buse z terajšej prázdnej 92ky, ktorý sa nasadí na normálnu linku akoby mal kupovať nový bus, ktorý by sa nasadil na tú istú linku. Samozrejme že BA potrebuje nové busy, ale v súčasnej situácii (hlavne kým prídu) by bolo podľa mňa lepšie použiť existujúce busy na linky ktoré sú vyťažené. A nemyslím, že "vykryť tie náklady" by bolo až také obtiažne.
hoppusmark01
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=4996
"Podľa Zahradníka je však dôležité najmä to, že sa konečne podarilo presadiť zámer rekonštrukcie tunela v prioritách mesta. „Keďže ho nie je vidno, jeho rekonštrukcia sa v prioritách dlho odkladala. Rekonštruovali sa iné úseky tratí. Podľa mňa sa malo ísť do tunela skôr, lebo situácia je na hranici bezpečnosti, únosnosti,“ povedal Zahradník."