"Podľa Zahradníka je však dôležité najmä to, že sa konečne podarilo presadiť zámer rekonštrukcie tunela v prioritách mesta. „Keďže ho nie je vidno, jeho rekonštrukcia sa v prioritách dlho odkladala. Rekonštruovali sa iné úseky tratí. Podľa mňa sa malo ísť do tunela skôr, lebo situácia je na hranici bezpečnosti, únosnosti,“ povedal Zahradník."
vystavba sa zacala v roku 1988, skoncila na jar 1990, lebo zastupcia VPN si na MNV odhlasovali, ze ONI tazke metro SOVIETSKEHO typu nechcu ..
vyclenenych 5 miliard kcs z federalneho rozpoctu mesto "docasne" odmietlo ... v prahe sa moc nerozpakovali a 5 miliard zobrali a zacali naplno predlzovanim trasy na cerny most a objednavkami metra M1 ..
Pozor. Metro sme si stopli až v 1990tom (neviem, či už to náhodou nestoplo už demokratické zastúpiteľstvo) v revolučnej eufórii s tým, že ruské nechceme (a na iné nemáme). Pričom ten tunel mohli kľudne kopať aj Rusi.
Dve otazky k clanku:
1. Ako moze mat problem neexistujuca firma (Dopravny podnik mesta Bratislava)?
2. Preco oslovuju Dopravny podnik mesta Brno (DPMB)?
3. Odkedy robi Zahradnik v Dopravnom podniku mesta Brno (DPMB)?
Zas to pisal niekto mudry.
Ale inak pekne sa ukazuje v akych s*ackach sme. Tak tomuto mestu treba. Co si (ne)zvolili, to mame.
Ad. jasterky:
Toto je celkom haluz. Nakupia nejake bieloruske vozy (ktorym osobne moc nedoverujem ale je pravda ze som nimi este nesiel, takze to moze byt inak) a chvalia sa ze aku maju raritu.
no pockaj pockaj, ja ako Petrzalcan pozadujem v prvom rade konsenzus a plebiscit, ze ci sa mozme dohodnut, ze sa chceme dohodnut na tom aby sme sa dohodli, ze bude referendum...
To nie je len tak, mame predsa demokraciu... ?
divná to inštitúcia... na jej adresu som počul aj citát, že trolejbusy patria do okrajových častí mesta... ak toto vyskúmal Výskumný ústav dopravy a nie Ander z Balkóna, tak potom neviem... ?
Komunisti nedokončili metro v Petržalke, lebo to nestihli, stopol to 1989... A oni boli blbci, lebo na to mali aj peniaze aj nástroje, my robíme tie isté chyby ale nemáme ani peniaze ani nástroje (Investori vládnu Blavou nie naopak) A pritom aj vtedy aj dnes boli základné princípy tie isté: rodinkárstvo, korupcia,... ale nejdeme do večnej témy: komáči vs. dnešok. ?
BUS pruh na Dolnozemskej, Apolle a Košickej:
1. no nechcem potom vidieť tie šóry IGK ?
2. aj tak sa tam niekade tie BUSy musia dostať a keďže sú zapchaté aj križovatky, cez ktoré neprejdú, zdržanie busov bude aj tak a grafikon by bol mimo, akurát by bolo pre celkovú prevádzku MHD lepšie, že by vozy nemeškali povedzme 30 min, ale iba 10
3. Dosiahlo by sa menšie meškanie liniek premávajúcich cez Apollo, ale (o to) väčšie meškanie liniek cez Starý Most a inde v meste by to situáciu neovplyvnilo, kolaps = vypovedá systém ako celok, teda aj tak by sa jednalo o kolaps cestnej MHD v CMO.
4. Viď dispečerské fórum, v takýchto extrémoch autá upchali aj obosjmerný bus pruh na Rusovskej, je reálne, že by stáli aj v buspruhu na Apolle, ako keby tam nebol. Viď 5:
5 Nutná súčinnosť polície, iba namaľovať bus pruh nestačí, to by sa minul účinkom. Rovnako ako na Magistrát treba tlačiť aj na PZ SR, aby sa dopraváci zamreiavali na dodržiavanie zákonov v tejto oblasti...
- Počas projektovania Apolla boli hlasy dop. inžinierov urobiť ho 6 pruhový, ale aj tu sa muselo šetriť..."že načo 6 pruhov, ktoré sa nikdy nenaplnia"
a takisto je škoda, že nebude električková trať pod Twin City, a takisto mohla byť pod Euroveou (keď už postavili tú podzemnú stanicu..)
To sú nenapraviteľné chyby, ktoré sa po dokončení všetkých stavieb v okolí prejavia tak ako sa dnes prejavil Prístavný most.. a to je tá najoptimistickejšia varianta..
Môžeme nadávať, že komunisti boli blbci a pri budovaní napríklad Petržalky nedokončili kompletne dopravnú infraštruktúru (konkrétne električku), ale my dnes robíme presne to isté..
no a veľká škoda je, že električka nebola urobená aj na moste Apollo, ďalej trať vedená cez Košickú a napojená na ružinovskú radiálu..
A ak by aj nebola električka, mal sa urobiť súvislý BUS-pruh v oboch smeroch ocez Most Apollo až po Miletičovu.
Niekedy by som rád rozhodoval o podobných veciach..
A vysvetli to niekomu, kto si dal vypracovať štúdiu z VÚD zo Žiliny, ktorá prehlási električku cez Dunaj ako nevhodnú za Nosný (/ušný/krčný) systém MHD v BA (čo je blbosť už sama osebe, lebo električka cez Dunaj môže byť nosná akurát cez Dunaj a električka v meste môže/nemôže byť nosný systém v meste) a bude tu argumentovať že obsluha Petržalky autobusmi je dostatočná na najbližších n-rokov dopredu...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark01
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=4996
"Podľa Zahradníka je však dôležité najmä to, že sa konečne podarilo presadiť zámer rekonštrukcie tunela v prioritách mesta. „Keďže ho nie je vidno, jeho rekonštrukcia sa v prioritách dlho odkladala. Rekonštruovali sa iné úseky tratí. Podľa mňa sa malo ísť do tunela skôr, lebo situácia je na hranici bezpečnosti, únosnosti,“ povedal Zahradník."