Reply on: ivanbuto #109918:
keby išla iba na ŽST Petržalka nemala by dostatočné využitie (lebo prepojenie Petržalka - HL. ST. je aj dnes, síce "o niečo dlhiše" ale pre tie vlaky, ktoré to reálne využívajú (IC Wien - Košice) to postačuje a koridor Paríž - BA môže skončiť v Petržalke... Aby bola ponúkaná kapacita vlakov do tunela aspoň trochu efektívne využitá, treba tam "dotiahnuť" ľudí aj zo stredu Petržalky - teda z koridoru určeného pre električku...
intony
Keďže oni jazdia autom, hádam si nebudú srať do huby a preferovať verejnú dopravu pred automobilovou.
Kedže aj ich voliči sú z veľkej časti voliči-style-motoristi, jediné čo vedia je zaujímať sa o množstvo parkovacích miest a šírku komnikácií.
A čo je horšie, ani len netušia, že vďaka kvázi opatreniam znepríjemnujú život minimálne polovici bratislavčanom, čo v konečnom dôsledku pociťujú aj oni denne pri cestách autom, no sú takí tupí, že háčik nevidia v preferovanej MHD, ale v málo priepustných komunikáciach. ?